برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ، صورت گرفت. توقف ارجاع مستقیم دستاورد ماندگاری برای اعضاست

کد خبر: 011116006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ بهمن ۰۱ - ۱۰:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ، صورت گرفت. توقف ارجاع مستقیم دستاورد ماندگاری برای اعضاست

برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
برگزاری مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول/ توقف ارجاع مستقیم دستاورد ماندگاری برای اعضاست
مجمع عمومی سالانه فوق‌العاده نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، یازدهم بهمن‌ماه با حضور رئیس، اعضاء هیات مدیره و اعضاء سازمان در دانشکده شهید مهاجر برگزار گردید.
در آغاز این جلسه احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به توقف ارجاع مستقیم توسط شهرداری بیان داشت: آرزوی دیرینه سازمان نظام مهندسی طی بیست سال اخیر توقف ارجاع مستقیم توسط شهرداری بود که به لطف الهی این موضوع از ابتدای بهمن‌ماه اجرایی گردید. از این پس کدهای نوسازی که برای دریافت پروانه مراجعه می‌ کنند بصورت مستقیم از طریق وب سرویس سازمان نظام مهندسی ساختمان ارجاع می‌ گردند و بعد از طی فرآیند ارجاع نظارت توسط مالک، ناظرین مشخص و به شهرداری معرفی می‌ شوند.
بناکار گفت: البته برخی اشکالات مانند مغایرت ظرفیت اشتغال وجود دارد که به صورت هفتگی لیست مغایرت‌ ها ارائه و بررسی می‌ گردد. در این راستا پیامک‌ هایی در مورد ناهمخوانی ظرفیت اشتغال در نظام مهندسی ساختمان و شهرداری به برخی اعضاء ارسال شده است تا در مورد یکسان‌سازی ظرفیت اشتغال خود اقدام نمایند. البته در صورتیکه مغایرتی در مورد ظرفیت اشتغال ناظر اول وجود داشته باشد، ناظر دوم معرفی خواهد شد تا مشکلی به وجود نیاید.
وی با اشاره به حجم کارهای ارائه شده در وب سرویس سازمان بعد از توقف ثبت مستقیم، بیان کرد: در بازه زمانی نه روز ابتدایی بهمن ماه، ۱۷۱ مورد کد نوسازی از سوی شهرداری به سازمان ارجاع شده که چهل و یک مورد آن گروه «الف»، ۸۱ مورد گروه «ب»، ۴۴ مورد گروه «ج» و ۵ مورد نیز گروه «د» بوده است. برای توقف ارجاع مستقیم پیگیری‌هایی لازم بود که این مهم با همکاری نظام مهندسی ساختمان، سازمان بازرسی، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان انجام شد و این یک دستاورد خوب و ماندگار برای اعضاء خواهد بود.
رئیس سازمان در ادامه اظهارات خود با اشاره به موضوع «مجری ذی‌صلاح» گفت: موضوع بعدی که سازمان به دنبال تحقق آن است و در این راه نیازمند حمایت و کمک اعضاست، تکمیل حلقه گمشده ساخت و ساز و یا همان مجری ذی‌صلاح است. در این راستا نرم افزار سازمان آماده است و این مهم نیز حداکثر تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ در ۳ گروه ساختمانی اجرایی خواهد شد. با اجرایی شدن این مورد مسئولیت‌ هایی که به علت عدم وجود مجری ذی‌صلاح بر عهده ناظرین بود حذف خواهد شد.
در ادامه این جلسه، با توجه به قوانین برگزاری مجمع، هیات رئیسه سنی تشکیل و با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء حاضر در مجمع، مجمع به کار خود خاتمه داد. لازم به ذکر است مجمع عمومی سالانه فوق العاده نوبت دوم، ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۵ در همین مکان برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۰۱
267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0