معترضین به آزمون نظام مهندسی در انتظار اقدام مسئولان خواب زده ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و دو نفر در استان خراسان جنوبی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و پو نفر در خراسان جنوبی برگزار شد

کد خبر: 191009022 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ - ۵:۳۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و پو نفر در خراسان جنوبی برگزار شد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و دو نفر

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و دو نفر

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و دو نفر در استان خراسان جنوبی

عباسی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و سیصد و سی و دو نفر در بیرجند در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم مهرماه در دانشگاه پیام نور برگزار می گردد.

عباسی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون گفت: در مجموع هزار و سیصد و سی و دو نفر در بیرجند در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد صد و نود و نه نفر زن و هزار و صد و سی و سه نفر مرد هستند.

آمار به تفکیک رشته داوطلبین:

رشته عمران تعداد هشتصد و سه نفر

رشته معماری تعداد سیصد و هشت

رشته برق تعداد صد و بیست و پنج نفر

رشته مکانیک پنجاه و نه نفر

رشته نقشه برداری نوزده نفر

رشته شهرسازی چهارده نفر

هستند.

عباسی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی افزود: در رشته عمران، معماری، مکانیک و برق ۲ آزمون محاسبه و نظارت برگزار می گردد و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می گردد.

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان و اعضای شورای انتظامی سازمان

عباسی افزود: آزمون اجرا و نظارت در رشته های عمران و معماری و آزمون رشته های برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در دو نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه هجدهم مهرماه هفته جاری برگزار می گردد.

وی گفت: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در روز جمعه نوزدهم مهر ماه هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور برگزار می گردد.

وی افزود: داوطلبان شركت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند كارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشاني اينترنتي www.inbr.ir دریافت نمایند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۸
627 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0