رشد کیفی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در کشور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مطرح کرد:

برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان با حضور ۲ هزار پانصد و ده نفر در قم

امین مقومی از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان با حضور 2 هزار پانصد و ده نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه در قم خبر داد.

کد خبر: 960718001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ - ۷:۱۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، امین مقومی از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان با حضور ۲ هزار پانصد و ده نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه در قم خبر داد.برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان در استان قم

برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان در استان قم

برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان در استان قم

برگزاری آزمون ورود بحرفه  مهندسان با حضور ۲ هزار پانصد و ده نفر در قم

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، بیان کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود بحرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته ‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق و نقشه ‌برداری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهردر دانشگاه قم برگزار می گردد.

مقومی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون گفت: در مجموع ۲ هزار و پانصد و ده نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد میتوانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: در رشته عمران ، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می گردد و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می گردد.
مقومی تصریح کرد: آزمون اجرا و نظارت در رشته های عمران و معماری و آزمون رشته نقشه برداری در ۲ نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می گردد.

برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان در استان قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خاطر نشان کرد: آزمون طراحی معماری ، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز درروز جمعه بیست و یکم مهر ماه هم زمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می گردد.
وی، گفت: داوطلبان شركت در آزمون ورود بحرفه مهندسان میتوانند كارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشاني اينترنتي www.inbr.ir دریافت نمایند.
منبع : ذاکر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۶
971 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0