برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه

برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه

برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه ، صورت می گیرد. در تهران حدود ۲۸۲ نفر برای هفت رشته اعلام کاندیداتوری کردند

کد خبر: 000429002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ تیر ۰۰ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه ، صورت می گیرد. در تهران حدود ۲۸۲ نفر برای هفت رشته اعلام کاندیداتوری کردند

برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه

برگزاری انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه
شاکری اعلام کرد:
انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی دوم مهرماه برگزار می گردد
عضو ناظر مجلس در هیات نظارت سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل و هم در امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را داشته و ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از طرف وزارت خانه و مجلس انتخابات آن در سلامت و به دور از حاشیه برگزار خواهد شد.
اقبال شاکری، با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور، اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره های استانی سازمان نظام مهندسی کشور در سال ۱۴۰۰ در دوم مهرماه برگزار خواهد شد؛ بهمین منظور هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات طبق آیین نامه تشکیل شده و ثبت نام کاندیداها در هر استان به پایان رسیده است.
شاکری گفت: در تهران حدود ۲۸۲ نفر برای هفت رشته اعلام کاندیداتوری کردند. کمترین متقاضی برای بحث ترافیک و بیش ترین کاندید برای رشته عمران بوده است. در کل کشور نیز حدود سه هزارنفر شرکت کردند. از بین نامزدهایی که ثبت نام کردند و اهراز صلاحیت شدند به تعداد مشخص طبق آیین نامه و دستورالعمل انتخابات صورت خواهد گرفت.
عضو ناظر مجلس در هیات نظارت سازمان نظام مهندسی کشور افزود: نکته اساسی در این دوره توجه خیلی خوب به مسئله صلاحیتها و شایستگی اعضای هیات مدیره استانی است. این امر خیلی مورد انتقاد در دوره های قبل بوده به ویژه در بحث تعارض منافع اعضا نیز انتقاداتی وارد بود. وزیر نیز بخشنامه ای صادر کرده و بر این موضوع تاکید کرده است. در این دوره ان شاءالله یک انتخابات بدون حاشیه و با حضور افراد قدرتمند و دلسوز برگزار خواهد شد و شاهد ارتقای نظام مهندسی کشور و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود هستیم.
وی گفت: نظام مهندسی کشور نقش زیادی هم در ساخت و سازهای داخل به ویژه در شهرها داشته و هم امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج کشور را می تواند فراهم کند. متاسفانه در دوره گذشته تصمیماتی گرفته می شد که مورد توجه بدنه قرار نمیگرفت. ان شاءالله در این دوره با دقت و درایت از طرف وزارت خانه و مجلس انتخابات در سلامت و به دور از حاشیه برگزار می گردد و افراد توانمند حضور خواهند یافت.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ تیر ۰۰
443 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0