برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان ریاست سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد:

برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان

ریاست سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان عنوان داشت: پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان به ‌زودی برگزار می‌ گردد.

کد خبر: 970128006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ - ۱:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان عنوان داشت: پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان به ‌زودی برگزار می‌ گردد.

برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان

برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان

انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان برگزار می گردد

محمدرضا نقمی قبل از ظهر ۳ شنبه، با اشاره به زمان آغاز ثبتنام از داوطلبان شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان ادامه داد: داوطلبان می‌ توانند از تاریخ اول اردی بهشت ‌ماه سال جاری بمدت ۵ روز برای حضور در این انتخابات ثبتنام کنند.
نقمی با عنوان این که اسامی نهایی داوطلبان تائید صلاحیت شده حداکثر تا تاریخ بیست و دوم خرداد ماه اعلام می گردد، گفت: نامزدهای تائید صلاحیت شده می‌ توانند از تاریخ بیست و چهارم تا سی ام خرداد ماه برنامه‌ های خود را اعلام کرده و اقدام به تبلیغات کنند.
وی با اشاره به زمان این انتخابات نیز افزود: مجمع عمومی و انتخابات شورای استانی سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکم تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی انتخابات به مرحله دوم موکول می گردد.
رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان تصریح کرد: مجمع عمومی نوبت دوم و مرحله دوم انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در صورت نداشتن حد نصاب در مرحله اول، در بیست و دوم تیرماه هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و اولین نشست شورای جدید نیز بلافاصله پس از تائید انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان

نقمی به برخی از شرایط داوطلبان برای حضور در این انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: نداشتن محکومیت‌ مراکز کیفری و عدم وابستگی به گروه‌ های غیرقانونی، تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی، عضویت در سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و داشتن کارت عضویت معتبر و عدم داشتن سوء شهرت اجتماعی و شغلی، بعضی از شرایط حضور نامزدهای انتخاباتی شورای استان سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان است.
منبع :خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۹۷
1817 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0