سمنان

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان ریاست جهاد کشاورزی دامغان بیان کرد: کد خبر 191028005

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان

مدیر جهاد کشاورزی دامغان از شروع فعالیت اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی مؤثر است.

۶ آبان ۹۸ 1223 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان ریاست سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد: کد خبر 970128006

برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان سمنان

ریاست سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان عنوان داشت: پنجمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان به ‌زودی برگزار می‌ گردد.

۲۸ فروردین ۹۷ 1811 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری فراخوان ثبت نام کد خبر 960426017

فراخوان ثبت نام دومین آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای گلخانه، قارچ خوراکی، دامپروری و گیاهپزشکی

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می رساند با عنایت به ابلاغ دستورالعمل سازماندهی مسؤولین فنی تولید در واحدهای دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی توسط ریاست محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و همچنین ابلاغ نظام صدورمجوز و پروانه واحدهای گیاهپزشکی (در اجرای ماده (۲) قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی) توسط وزیر محترم جهادکشاورزی و همچنین ارزیابی علمی متقاضیان، معاونت آموزشی و فنی سازمان مرکزی دومین آزمون سراسری مسؤولین فنی واحدهای گلخانه، قارچ خوراکی، دامپروری و گیاهپزشکی را به منظور گزینش افراد مورد نظر و علاقمند برگزار می نماید.

۲۶ تیر ۹۶ 1894 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری بکارگیری کارشناس دامپروری کد خبر 960419013

دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری

به اطلاع اعضاء محترم می رساند ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان در نظر دارد جهت تکمیل کادر اداری خود از میان اعضای مرد جویای کار ، نسبت به بکارگیری ۱ نفر کارشناس دامپروری بصورت قرارداد موقت (بر اساس قانون کار) از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی اقدام نماید.

۱۹ تیر ۹۶ 1179 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری آگهی دعوت مجمع عمومی کد خبر 960301018

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

به اطلاع کلیه اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان می رساند مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول سال۱۳۹۵) روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ راس ساعت ۸:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با دستور کار ذیل برگزار می گردد. لذا از کلیه اعضاء محترم سازمان دعوت به عمل می آید راس ساعت مقرر در این جلسه حضور بهم رسانند.

۱ خرداد ۹۶ 1156 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کد خبر 960301016

شرایط بیمه درمان تکمیلی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی اعلام شد

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و خانواده ایشان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ آغاز و تا ۶ خردادماه جاری آغاز شد.

۱ خرداد ۹۶ 5256 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان مطرح کرد: کد خبر 960228015

طرح توسعه کشت گلخانه‌ای گیاهان دارویی در کالپوش اجرایی میشود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر لزوم پی گیری طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در منطقه کالپوش شاهرود تأکید کرد و بیان داشت: طرح توسعه کشت گیاهان دارویی در کالپوش اجرایی میشود.

۲۸ اردیبهشت ۹۶ 1449 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری نتایج آزمون ادواری دوره ششم کد خبر 960507113

فرصت وارد کردن کلید آزمون ادواری دوره ششم

با عنایت به اعلام نتایج آزمون ادواری دوره ششم و با توجه به این که تعدادی از متقاضیان کلید آزمون رشته مورد نظر خود را وارد نکرده اند، این دسته از متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۶، با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی سازمان، از طریق منوی کاربری نسبت به وارد کردن کلید سؤالات اقدام نمایند.

۸ فروردین ۹۶ 1106 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سمنان کد خبر 960507102

شروع ثبت نام آزمون مسؤولین فنی واحدهای تولیدی گلخانه و قارچ خوراکی و دامپروری

سامانه الکترونیکی ثبت نام اولین آزمون مسؤولین فنی واحدهای تولیدی گلخانه و قارچ خوراکی و دامپروری از سوم اسفندماه سال جاری فعال بوده و متقاضیان می¬توانند با ورود به پروفایل خود در سامانه مذکور، از طریق منوی کاربری، پس از مطالعه دقیق ضوابط آزمون مذکور، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۹ اسفند ۹۵ 1452 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
دومین فراخوان بکارگیری کارشناس دامپروری سمنان کد خبر 960702050

بانک کشاورزی به یک جنبش بین المللی پیوست

جنبش اسلوفود به منظور حمایت از حق لذت بردن از غذاها ایجاد شده است و در همین راستا همایشی روز 14 بهمن با همکاری بانک کشاورزی استان سمنان،طرح ملی توسعه کسب و کار واشتغال پایدار(تکاپو)،سازمان جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان سمنان ،سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سمنان برگزار شد.

۱۹ بهمن ۹۵ 1188 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سمنان کد خبر 960507067

سازمان نظام مهندسی کشاورزی سمنان: دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی (دکمه ای)

به اطلاع اعضای محترم می رساند معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان در نظر دارد دوره آموزشی کشت و پرورش قارچ خوراکی (دکمه ای) را با تخفیف ۸۰ درصدی برای اعضای سازمان برگزار نماید.

۱۳ دی ۹۵ 1374 بازدید بدون نظر ادامه مطلب