برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد:

برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان در استان آذربایجان‌ شرقی

آزمون آزمون ورود بحرفه مهندسان، حرفه ‌ای کاردان‌ های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ‌ای معماران تجربی، روزهای پنج ‌شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌ شرقی برگزار می‌ گردد.

کد خبر: 960719014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ - ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، آزمون آزمون ورود بحرفه مهندسان، حرفه ‌ای کاردان‌ های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ‌ای معماران تجربی، روزهای پنج ‌شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌ شرقی برگزار می‌ گردد.برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان

برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان

برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان

برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های  فنی ساختمان در استان آذربایجان‌ شرقی

آزمون ورود بحرفه مهندسان، حرفه‌ ای کاردان ‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ ای معماران تجربی در روزهای پنج ‌شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور در هشت حوزه امتحانی استان واقع در شهرهای تبریز (سه حوزه)، میانه مراغه، بناب، اهر و مرند برگزار خواهد شد. در این آزمون بیش از هفت هزار و چهارصد و دو نفر ثبت ‌نام کرده‌ اند که از این تعداد هزار و چهارصد و سی و هفت نفر آزمون خانم و پنج هزار و نهصد و شصت و پنج نفر آزمون آقا می ‌باشند.
آزمون این دوره شامل ۳ دسته از داوطلبان مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان و معماران تجربی است که آزمون ورود بحرفه مهندسان در هفت رشته اصلی معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه ‌برداری و ترافیک و آزمون حرفه‌ ای کاردان ‌های فنی ساختمان در شش رشته برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون حرفه ‌ای مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان

هم چنین تمامی آزمون ‌ها غیر از آزمون طراحی معماری بصورت تستی برگزار می‌ شود و آزمون طراحی معماری بصورت تشریحی خواهد بود.
گفتنی ذکر است که استان آذربایجان‌ شرقی بعد از تهران دارای بیش ترین حوزه امتحانی در میان استان ‌های کشور است که این تعدد حوزه‌ها صرفاً جهت رفاه حال داوطلبان گرامی و تسهیل در آزمون این عزیزان می ‌باشد.
منبع : پایگاه وزارت راه و شهر سازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۹۶
1274 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0