برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها

برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها

برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها ، صورت گرفت. حضور ۲/۵ برابری در انتخابات نظام مهندسی/ تعارض منافع با جدیت در این دوره دنبال شده است

کد خبر: 000726010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ - ۷:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها ، صورت گرفت. حضور ۲/۵ برابری در انتخابات نظام مهندسی/ تعارض منافع با جدیت در این دوره دنبال شده است

برگزرای انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها

برگزاری انتخابات نظام مهندسی امسال به صورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:
حضور ۲/۵ برابری در انتخابات نظام مهندسی/ تعارض منافع با جدیت در این دوره دنبال شده است
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این دوره از انتخابات نظام مهندسی کشور بحث اعمال قانون و تعارض منافع با جدیت دنبال شده که این امر منجر به گردش مدیریتی در نظام مهندسی و ارتقای جایگاه آن خواهد شد.
اقبال شاکری با اشاره به روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استانها و بویژه تهران، ادامه داد: انتخابات نظام مهندسی امسال بصورت کاملا الکترونیکی در تمام استان ها برگزار شده و امروز آخرین انتخابات برای سازمان نظام مهندسی استان تهران در حال برگزار شدن است. الحمدالله طبق اخبار واصله شاهد حضور قابل توجه اعضای نظام مهندسی در این انتخابات هستیم. تا این لحظه بیش از ۲/۵ برابر دوره گذشته در انتخابات شرکت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که این دوره مورد توجه قرار گرفته اعمال قانون است که توسط دستگاههای نظارتی و هیات نظارت و مراجع استعلامی صورت گرفته است. بحث تعارض منافع به صورت جدی در کلیه استانها پی‌گیری شده و این امر باعث شده که گردش مدیریتی در نظام مهندسی شکل گرفته و فضا برای دیگر اعضا فراهم شود که بتوانند در ارتقای نظام مهندسی کشور کمک کنند.
وی افزود: جا دارد از کوشش خوب وزیر راه و شهرسازی و همکارانشان در این دوره تشکر کنیم که شفاف و قاطعانه برای اعمال قانون کار کردند و بدون هیچگونه انحرافی از موازین سعی کردند هیچ تبعیضی صورت نگیرد. از این بابت باید از وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوار هستیم خداوند کمک کند و این انتخابات بزودی به پایان رسیده و دستاورد خوبی برای ارتقای نظام مهندسی بهمراه داشته باشد. کمیسیون عمران مجلس نیز قطعا کمک لازم را در راستای ارتقای نظام مهندسی کشور خواهد داشت.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۰۰
782 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0