برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم ، صورت خواهد گرفت. آزمون کاردانهای فنی ساختمان در روز پنج‌شنبه سوم مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح روز جمعه چهارم مهرماه در دانشگاه قم برگزار میگردد

کد خبر: 990631001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ - ۱:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم ، صورت خواهد گرفت. آزمون کاردانهای فنی ساختمان در روز پنج‌شنبه سوم مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح روز جمعه چهارم مهرماه در دانشگاه قم برگزار میگردد


برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و ششصد نفر در قم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌‏ های فنی ساختمان و معماران تجربی با حضور سه هزار و ششصد و چهل و شش نفر در قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سوم و چهارم مهرماه خبر داد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ظهر بیان داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌ های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سوم و چهارم مهرماه در دانشگاه قم برگزار می گردد.
امین مقومی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع سه هزار و ششصد و چهل و شش نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد سه هزار و صد و نوزده نفر مرد و پانصد و بیست و هفت نفر زن هستند.
وی ادامه داد: کارت ورود به آزمون از روز شنبه بیست و نهم شهریورماه بر روی سایت www.inbr.ir قابل دریافت است و ضروری است هر یک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در نشست آزمون ‌ها را مطالعه و سپس با وارد کردن مشخصات خود در سامانه، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد میتوانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.
وی گفت: آزمون نظارت رشته های معماری و عمران و هم‌چنین آزمون رشته های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در صبح روز پنج‌شنبه سون مهرماه بصورت تستی برگزار می گردد.
مقومی تصریح کرد: آزمون اجرای رشته های معماری و عمران و هم‌چنین آزمون نظارت رشته های تاسیسات برقی و مکانیکی ساعت پانزده روز پنج‌شنبه و آزمون محاسبات رشته عمران و طراحی رشته‌های تاسیسات برقی و مکانیکی نیز در ساعت هشت صبح روز جمعه چهارم مهرماه برگزار می ‌گردد.
وی عنوان کرد: آزمون کاردانهای فنی ساختمان در روز پنج‌شنبه سوم مهرماه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی صبح روز جمعه چهارم مهرماه در دانشگاه قم برگزار گردد.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان قم در این زمینه، رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت از جمله زدن ماسک برای حضور در نشست آزمون الزامی است.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۹۹
364 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0