برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت 22 اسفند ماه و برگشت 26 برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت 22 اسفند ماه و برگشت 26

برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت ۲۲ اسفند ماه و برگشت ۲۶

برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت 22 اسفند ماه و برگشت 26 ، است. کلیه خدمات تور به صورت چارتر و غیر قابل استرداد است

کد خبر: 011220020 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اسفند ۰۱ - ۷:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت ۲۲ اسفند ماه و برگشت ۲۶ ، است. کلیه خدمات تور به صورت چارتر و غیر قابل استرداد است

برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت ۲۲ اسفند ماه و برگشت ۲۶

برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان زمان حرکت 22 اسفند ماه و برگشت 26
برگزاری تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن اوقات فراغت و گردشگری و هولدینگ آموزشی و فرهنگی زمان تورآموزشی، تجاری و گردشگری کشور عمان را هم زمان با بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان عمان (ساختمان، انرژی، زیرساخت و طراحی داخلی عمان) برگزار می کند.
زمان حرکت ۲۲ اسفند ماه و برگشت ۲۶ اسفند است.
خدمات تور:
اتوبوس VIP از یزد به شیراز و بلعکس ساعت حرکت از یزد ساعت ۵ صبح
بلیط پرواز و بیمه مسافرتی
مدت اقامت ۴ شب در هتل چهارستاره روزانا همراه با صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
عکاس و خبرنگار همراه تور
ورکشاپ آموزشی فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری در عمان همراه با گواهی مهارت ویژه از سازمان فنی و حرفه ای ایران و گواهی حضور از سازمان نظام مهندسی ساختمان و موسسه آموزشی هولدینگ زمان اعطا می شود (شرکت در ورکشاپ رایگان است)
• این ورکشاپ توسط علی بیگی (مدیرعامل شرکت ساختمانی عمانی للتجاره و المقاولات و مشاور مرکز علمی فناوری عمان و مشاور مرکز علم و فناوری عمان و کارشناس ساختمان های هوشمند) و نجفی (تاجر، بازرگان و مشاور اقتصادی عمان) تدریس می گردد. قابل ذکر است ورکشاپ در صورت به حدنصاب رسیدن (۲۰ نفر) تشکیل می شود.
هزینه پرداخت نقدی تور برای اتاق یک تخته ۳۲٫۲۴۸٫۰۰۰ تومان و اتاق دوتخته ۲۳٫۹۰۸٫۰۰۰ تومان است.
مهندسین گرامی می توانند هزینه تور را به صورت اقساط با پرداخت ده میلیون پیش پرداخت الباقی ۳ چک (جهت اطلاعات بیشتر با واحد رفاه سازمان هماهنگی فرمایید) پرداخت کنند.
کلیه خدمات تور به صورت چارتر و غیر قابل استرداد است.
کسانی که در ورکشاپهای نمایشگاه شرکت نمایند می توانند با پرداخت ده ریال عمانی مدارک مدرک بین المللی آکادمی Oxford cert انگلستان، مدرک بین المللی آکادمی Arm cert اکوال اشورنس استرالیا،مدرک بین المللی آکادمی Aud ISO کشور جمهوری چک را اخذ نمایند.
علاقه مندان به شرکت در تور تا شنبه ۲۰ اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه سینا بخش خدمات رفاهی ثبت نام خود را انجام دهند.
توجه:
در صورت رسیدن به حد نصاب لازم تور مذکور برگزار می شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۱
196 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0