برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم ،روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه نود و هشت، به مناسبت روز جهانی روابط عمومی تشکیل شد

کد خبر: 990227009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ - ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم ،روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه نود و هشت، به مناسبت روز جهانی روابط عمومی تشکیل شد

برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان با احمد خرم

برگزاری جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور با رییس سازمان کشور

روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه نود و هشت، به مناسبت روز جهانی روابط عمومی، احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان بصورت مجازی با مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی استانهای کشور دیدار و گفت و گو کرد

در آغاز این نشست، یکی از مداحان اهل بیت ابیاتی را در رثای شهادت حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) قرائت کرد.

سپس ۶ تن از مدیران روابط عمومی سازمانهای کشور، به نمایندگی از سایر مدیران به طرح موضوعات و مشکلات حوزه روابط عمومی در سازمانهای نظام مهندسی کشور پرداختند.

امیررضا کاظمینی، مدیر روابط عمومی سازمان نظام ساختمان استان البرز نیز اهم موانع و مشکلات واحدهای روابط عمومی را از جمله لزوم تهیه چارت روابط عمومی و افزایش جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی را به این جلسه ارایه کرد.

در ادامه احمد خرم، ضمن خوشامد گویی به مدیران روابط عمومی ها و تبریک روز جهانی روابط عمومی، با اشاره به ظرفیتها و توانمندیهای کشور در حوزه های مختلف، بازنگری در عملکردها و تغییر رویکردهای ناکارای مدیریتی و جایگزین شدن آن با مدیریت نتیجه گرا را راهکار دستیابی به نتایج و ایجاد طرحی نو در مدیریت بخشهای مختلف کشور برشمرد.

خرم، بهره گیری از تجارب و علم مدیریت روز دنیا و تعریف پروژه ای برای اقدامات هر بخش بویژه بهره گیری از همه اضعاف مدیریت را موجب حصول نتیجه قابل سنجش دانست.

وی، در عرصه نظام مهندسی ساختمان کشور، وجود پژوهشکده صنعت ساختمان کشور و جدی شدن اجرای مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان را یک اقدام ضروری و موجب ایجاد فرصتهای شغلی مفید برای اعضای سازمان خواند.

خرم ادامه داد: متاسفانه جامعه مهندسی کشور در جایگاه شایسته خود قرار ندارد و باید نسبت به احیای آن اقدام کرد که این احیا رابطه مستقیمی با تحول آفرینی در این حوزه دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، با برشمردن برخی از موانع پیش روی ایجاد تحول، تداوم و پافشاری بر اصول تحول آفرین را مهمترین راهکار مقابله با موانع تحول برشمرد.

خرم، سلامت اداری، شفافیت بر پایه ایجاد یک سامانه یک‌پارچه ایمن، پایبندی بر مبانی و اصول دموکراتیک در سازمانهای نظام مهندسی و عدالت را کلید تحول آفرینی در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور دانست.

وی با تاکید بر ضرورت تامین حداقل نیازهای پرسنل برای پیشبرد اهداف سازمانی، میانگین حقوق دریافتی پرسنل نظام مهندسی ساختمان کشور را زیر خط فقر دانست و بر تامین معاش پرسنل سازمان تاکید کرد.

وی، تکیه بر روابط عمومی سنتی را منسوخ دانست و بر بهره گیری از تکنولوژی روز و نیروهای متخصص در این حوزه تاکید کرد.

خرم، تکریم ارباب رجوع و القای احساس پی‌گیری مجدانه نیروهای سازمان برای انجام درخواستهای خدمات از سوی ارباب رجوع را بسیار مهم برشمرد.

وی، تولید محتوی و برقراری و تقویت ارتباط مستمر با رسانه ها را نیز در کسب نتیجه مطلوب در عرصه روابط عمومیها موثر دانست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۹
373 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0