برگزاری جلسه هم اندیشی با 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز برگزاری جلسه هم اندیشی با 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز

برگزاری جلسه هم اندیشی با ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز

برگزاری جلسه هم اندیشی با 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، صورت گرفت. سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و راه شهرسازی 3 ضلع اصلی ساخت و ساز هستند

کد خبر: 001107006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۰۰ - ۱:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری جلسه هم اندیشی با ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، صورت گرفت. سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و راه شهرسازی ۳ ضلع اصلی ساخت و ساز هستند

برگزاری جلسه هم اندیشی با ۲ تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز

برگزاری جلسه هم اندیشی با 2 تن از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز
۲ تن ازاعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن حضور در دفتر کار رئیس سازمان، با رئیس و تنی چند از اعضای هیات رئیسه دیدار و گفتگو کردند.
طبق این گزارش حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر و مهندس پرویز هادی میهمانان شورایی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بودند که با حضور در محل دفترکار رئیس سازمان با رضا دیزجی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان و سایر اعضای هیات رئیسه سازمان درراستای ارتقای سطح روابط سازمان و شهرداری تبریز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار رضا دیزجی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این جلسه بیان کرد: حضور و ارتباط مستمر جامعه ی مهندسی، شورا و شهرداری کیفیت ساخت و ساز را به عنوان سرمایه های ملی کشور می تواند بهبود بخشد و امیدوار هستیم با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جهت عمران و آبادانی شهر و استان گام های اساسی تری برداریم.
دیزجی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و راه شهرسازی ۳ ضلع اصلی ساخت و ساز هستند که ارتباط تنگاتنگ آن ها باعث ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و رعایت هرچه بیشتر مقررات ملی ساختمان میشود.
وی گفت: در حوزه مسائل شهری و عمرانی نیاز به برگزاری نشستهای هم‌اندیشی میان شورای شهر، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان و تشکیل یک اتاق فکر است. در این جلسه رئیس سازمان، به اهمیت سیما و منظر شهری اشاره کرد و گفت: هم اکنون شهر تبریز دچار آشفتگی سیما و منظر است و چشم انداز خوبی برای شهروندان ندارد.
رییس سازمان گفت: استفاده از مصالح ناموزون، احجام نامانوس و عدم توجه به معماری بومی و مصالح بومی چهره شهر را به هم ریخته است.
وی ادامه داد: شورا و شهرداری می توانند با استفاده از ظرفیت معماران عضو سازمان و تقویت کمیته سیما و منظر برای این مشکلات چاره اندیشی کند. اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز حاضر در این جلسه نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت نقش و جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان در پروژه های عمرانی کلانشهر تبریز به تلاش برافزایش تاثیرگذاری این سازمان و جامعه ی مهندسی استان تاکید کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۰۰
272 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0