برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، به میزبانی البرز و با حضور سی و یک، رییس نظام مهندسی سراسر کشور با هدف ارتقا کیفیت ساخت و ساز ساختمان ها صورت گرفت

کد خبر: 010119001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ فروردین ۰۱ - ۱۰:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، به میزبانی البرز و با حضور سی و یک، رییس نظام مهندسی سراسر کشور با هدف ارتقا کیفیت ساخت و ساز ساختمان ها صورت گرفت

برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

برگزاری نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار گردید
نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به میزبانی البرز و با حضور سی و یک، رییس نظام مهندسی سراسر کشور با هدف ارتقا کیفیت ساخت و ساز ساختمان ها برگزار گردید.
رئیس نظام مهندسی کشور در این نشست با اشاره به اینکه قانون نظام مهندسی در سال هفتاد و چهار به تصویب رسیده بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سالیان زیادی از تصویب این قانون گذشته است به دنبال این هستیم که بتوانیم این قانون را اصلاح کنیم.
حمزه شکیب ادامه داد: بارها اصلاح قانون نظام مهندسی به مجلس شورای اسلامی در دوره های مختلف هفتم، هشتم و نهم رفته بود و در حال حاضر با همکاری کمیسیون عمران فرصت اصلاح آن فراهم گردیده است.
رئیس نظام مهندسی کشور عنوان داشت: در تلاش هستیم با که یک بازنگری انجام شده بتوانیم کیفیت ساخت و ساز ساختمان را ارتقا دهیم.
وی یاد آور شد: وضعیت نسبت به قبل بهتر شده اما قطعاً کافی نیست و ما به عنوان سازمان نظام مهندسی در قالب یک قانون به دنبال بهبود وضعیت و کیفیت ساخت و ساز هستیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ فروردین ۰۱
399 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0