گردهمایی ملی نقش مهندسی مکانیک

برگزاری یک همایش ملی در ساخت و ساز شهری

گردهمایی ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری با حضور مقامات دولتی از جمله مشاور ارشد ریاست جمهور، فرج‌ الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و حسن قربان خانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مصطفی هاشمی‌ طبا وزیر اسبق صنایع و با حمایت شرکت صنعتی شوفاژکار برگزار گردید.

کد خبر: 960507013 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد ۹۶ - ۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،گردهمایی ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری با حضور مقامات دولتی از جمله مشاور ارشد ریاست جمهور، فرج‌ الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و حسن قربان خانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مصطفی هاشمی‌ طبا وزیر اسبق صنایع و با حمایت شرکت صنعتی شوفاژکار برگزار گردید.برگزاری یک همایش ملی در ساخت و ساز شهری

برگزاری یک همایش ملی در ساخت و ساز شهری

برگزاری یک همایش ملی در ساخت و ساز شهری

برگزاری یک همایش ملی در ساخت و ساز شهری

شرکت صنعتی شوفاژکار در این گردهمایی بعنوان یکی از اسپانسرهای اصلی با برگزاری یک کارگاه آموزشی تحت عنوان “انتخاب مهندسی مناسب ترین سیستم های گرمایشی برای انواع ساختمان ها” حاضر گردید.
رامین کرمی دبیر کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری بیان داشت: صنعت ساختمان و ساخت و ساز شهری از جمله مهندسی مکانیک به صنعتی استراتژیک تبدیل گردیده است.
عضو هیات‌ مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تصریح کرد: در این رویداد ۵ پنل تخصصی و دوازده کارگاه آموزشی در این کنفرانس پیش ‌بینی گردیده بود؛ هم چنین بالغ بر صد و هشتاد مقاله علمی ارسال گردید که سی مقاله در این گردهمایی ارائه گردید.


اکبر ترکان مشاور ارشد ریاست جمهور در افتتاحیه این گردهمایی اظهار داشت: بر اساس قانون، نظام مهندسی و کنترل ساختمان از یک دیگر قابل تفکیک نیستند. سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیست و دو سال فعالیت موفقیتهای چشم گیری را بویژه در زمینه اجرای مقررات ملی ساختمان بدست آورده است؛ مقررات ملی ساختمان و بیست و دو مبحث مقررات ملی ساختمان مجموعه ارزش مندی هستند که سالیانه با بازنگریهای دقیق از تجربیات جدید از این بخش استفاده میکنند.
در آئین اختتامیه این کنفرانس علی مردان علایی مدیرعامل شرکت صنعتی شوفاژکار لوح تقدیر و تندیس روی داد را دریافت نمود.
منبع : ایسنا

 

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مرداد ۹۶
1109 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0