برگزاری نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک احمدرضاطاهری اصل

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک

نشست هم اندیشی اعضای محترم گروه تاسیسات مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، با عضو مکانیک هیات مدیره و اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان و حضور اعضا در روز ۵ شنبه نهم اسفند ماه نود و هفت، در محل سالن جلسات دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار شد

کد خبر: 971212014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ - ۴:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،نشست هم اندیشی اعضای محترم گروه تاسیسات مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، با عضو مکانیک هیات مدیره و اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان و حضور اعضا در روز ۵ شنبه نهم اسفند ماه نود و هفت، در محل سالن جلسات دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار شد

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک

نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک برگزار گردید

در آغاز این نشست، احمدرضاطاهری اصل – عضو مکانیک هیات مدیره ضمن تبریک روز مهندس و پاسداشت روز زن و مادر در مورد چرایی تشکیل نشست فوق و لزوم تشکیل این قبیل نشست ها و علت تاخیر در برگزاری نشست فوق توضیحات لازم را داد و سپس به ارایه مختصری از فعالیتهای انجام شده در رشته مکانیک و فعالیت‌های در شرف انجام توضیح داد.
طاهری اصل، در ادامه به همکاری و فعالیت‌های نزدیک گروه تخصصی مکانیک و عضو هیات مدیره اشاره کرد و افزود: این رفتار همکارانه و دو طرفه گروه تخصصی و عضو مکانیک هیات مدیره که در این دوره صورت گرفته، کم نظیر بوده و توانسته خیلی از مشکلات گروه را برطرف کند.
وی به برخی از فعالیتهای در شرف حصول رشته تاسیسات مکانیک پرداخت و از تمامی حضار تقاضا کرد هم گروه تخصصی و هم عضو هیات مدیره را در مورد حل مشکلات راهنمایی کنند و یاری رسانند.
عضو مکانیک هیات مدیره ادامه داد: تعرفه بازرسی گاز استان نیز از وضعیت کنونی که در سطح پایین است خارج و با همت مسیولین استان در هیات ۴ نفره افزایش یابد.
طاهری اصل در ادامه به سایر اقدامات انجام شده در شورای مرکزی و فعالیت‌های خود در این مورد پرداخت.
در ادامه، وفا خواه – اسپانسر نشست، به بررسی یک سری مطالب در مورد مباحث فنی در باره سیستمهای آتشنشانی پرداخت، سپس هاشم الحسینی – عضو گروه تخصصی مکانیک و ابطحی- عضو کارگروه آتشنشانی، آخرین توافقات با سازمان آتش نشانی در مورد وحدت رویه سیستم‌های اطفا حریق (جعبه ها و آب آتش نشانهای اتوماتیک) را ارایه کردند.

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای تاسیسات مکانیک

در ادامه نشست، مهران کاویانیان – ریاست گروه تخصصی مکانیک سازمان به
ارائه گزارش فعالیت‌های دو ساله گروه تخصصی مکانیک (اسفند نود و پنج لغایت اسفند نود و هفت) پرداخت و اشاره کرد ما همیشه پاسخگو هستیم و خواهیم بود.
کاویانیان، در مورد گزارش عملکرد اشاره به جلسات وحدت رویه آتش نشانی و نشست ها تهیه سند برای موضوع آب خاکستری و بازچرخانی آن هم‌چنین تشکیل کارگروهها و بررسی ساختار شکست و تعرفه خدمات مهندسی پرداخت.
در ادامه نشست، حبیب الهیان در مورد شان و منزلت گروههای تخصصی و نقش گروههای تخصصی پرداخت.
در ادامه نشست، با حضور اعضای گروه تخصصی و اعضای مکانیک هیات مدیره (طاهری اصل- فضیله- هاشم الحسینی- صالحی- کاویانیان- حبیب الهیان و منشئی) نشست پرسش و پاسخ در مورد مشکلات و معضلات بخش بازرسی گاز و تاسیسات مکانیکی سازمان برگزار گردید و اعضای پنل به پرسش های حضار پاسخ دادند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیلی بر آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۷
663 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0