برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار

برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار

برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار ،صورت گرفت. نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان كليه استان‌ها 3 شنبه، 27 خردادماه جاری به ریاست احمد خرم و با حضور اعضای هیات رییسه در محل شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 990329002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ خرداد ۹۹ - ۸:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار ،صورت گرفت. نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان كليه استان‌ها ۳ شنبه، ۲۷ خردادماه جاری به ریاست احمد خرم و با حضور اعضای هیات رییسه در محل شورای مرکزی برگزار گردید

برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار

برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار
تشکیل شورای مشورتی و راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور؛
برگزاری نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى استان‌ها با شش دستور کار/ سفرهای استانی بزودی شروع می گردد

نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان كليه استان‌ها به ریاست احمد خرم ۳ شنبه در محل شورای مرکزی برگزار گردید.
نشست رؤساى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان كليه استان‌ها ۳ شنبه، ۲۷ خردادماه جاری به ریاست احمد خرم و با حضور اعضای هیات رییسه در محل شورای مرکزی برگزار گردید.
در این نشست، موضوع تفاهم نامه های طرح اقدام ملی مسکن و طرح بازآفرینی بافتهای ناکارآمد شهری در دستور قرار داشت که روسای سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان استان‌ها، نظرات و دیدگاه های خود را در این مورد بیان کردند.
در همین حال، پذیرش کارگزاری امور مسکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان، حل مشکل مسکن خانه اولی ها از اعضای نظام مهندسی، پیشنهاد درباره تهیه طرح جامع و تعریف جایگاه سازمان، پیشنهاد مناسبترین ساختار و تشکیلاتی استفاده مناسب از توان نظام مهندسی و زمان‌بندی لازم برای ایجاد آمادگی درباره عوامل انسانی از اعضای سازمان؛ ۵ دستور دیگر نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
در ادامه احمد خرم در این نشست بیان داشت: موضوعات مهمی چون تعارض منافع، تفاهم نامه طرح اقدام ملی، آموزش و آزمونها، پروتکل روابط مکاتباتی و نشست های با وزارت راه و شهرسازی و تعرفه خدمات مهندسی باید حداکثر تا پایان تیرماه تعیین تکلیف گردند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، تفاهم نامه اقدام ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیشنهاد ما این است که نظام مهندسی، کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن را بعهده بگیرد.
وی، در مورد پروتکل روابط مکاتباتی و جلساتی با وزارت راه و شهرسازی، افزود: کمیته ای مشترک مامور تهیه این پروتکل شده است، البته همه آن چیزی که مدنظر وزارت راه و شهرسازی است، باید از طرف وزیر یا معاون وی به رییس سازمان ارسال و ما آن را به روسای سازمانهای کلیه استان‌ها ابلاغ نماییم.

به گفته خرم، سازمان و شورای مرکزی سالها درگیر موضوع اصلاح ماده بیست و هفت بودند که خوشبختانه با نشست های متعددی که برگزار گردید، هیات ریسه موضوع را تعیین تکلیف کرد و بزودی هم ابلاغ خواهد شد.

وی، هم‌چنین از تشکیل شورای مشورتی و راهبردی در حوزه ریاست سازمان با عضویت ۴ نفر از افراد خبره و باسابقه خبر داد و افزود: امکان افزایش تعداد اعضای این شورا با پیشنهاد افراد صاحب نظر، مرجع، نظریه پرداز و خبره در حوزه رشته های هفت گانه و هم‌چنین رشته اقتصاد مسکن از طرف هیات رییسه شورای مرکزی و روسای سازمانهای استان‌ها وجود دارد.
خرم، هم‌چنین خبر داد که بزودی سفرهای استانی را شروع خواهد کرد تا مسایل و مشکلات را حل و فصل کند
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۹
396 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0