مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند با حضور عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان صورت پذیرفت.

برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

جلیسه کمیسیون روسای دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حضور ریاست وعضو های هیات مدیره این سازمان برگزار گردید. در این جلسه با دستور کار آشنایی با شیوه نامه اجرایی برق و نحوه اجرای آن در دفاتر نمایندگی و نیز گزارش آن دفاتر از اقدامات صورت گرفته در مورد تفاهم نامه بیمه تامین اجتماعی انجام گردید.

کد خبر: 960611013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۹۶ - ۱:۱۷ ب.ظ

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی، جلیسه کمیسیون روسای دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حضور ریاست وعضو های هیات مدیره این سازمان برگزار گردید. در این جلسه با دستور کار آشنایی با شیوه نامه اجرایی برق و نحوه اجرای آن در دفاتر نمایندگی و نیز گزارش آن دفاتر از اقدامات صورت گرفته در مورد تفاهم نامه بیمه تامین اجتماعی انجام گردید.برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر  نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

هم چنین در این جلسه در خصوص چگونگی ثبت نام مهندسین در بیمه تامین اجتماعی و مزایای این بیمه و نیز سایر بیمه های طرف قرارداد با سازمان برای روسای دفاتر توضیحات لازم ارائه گردید. در این جلسه با دستور کار آشنایی با شیوه نامه اجرایی برق و نحوه اجرای آن در دفاتر نمایندگی و نیز گزارش آن دفاتر از اقدامات صورت گرفته در مورد تفاهم نامه بیمه تامین اجتماعی انجام گردید.
هم چنین توضیحات لازم در خصوص وظایف عاملین خزانه دار در دفاتر نمایندگی به رییسان داده شد و هم مقرر گردید در راستای تسریع روند اداری و پی گیری مصوبات و نامه های بین دفاتر و سازمان تسهیلاتی از قبیل حضور یک کارشناس پی گیری در سازمان، فراهم گردد.

برگزاری جلسه کمیسیون رییسان دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان


در این جلسه در خصوص چگونگی ثبت نام مهندسین در بیمه تامین اجتماعی و مزایای این بیمه و نیز سایر بیمه های طرف قرارداد با سازمان برای روسای دفاتر توضیحات لازم ارائه گردید.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۶
1216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0