برگزاری جلسه هم اندیشی مهندسین برق در میبد مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی میبد

برگزاری جلسه هم اندیشی مهندسین برق در میبد

بمناسبت روز صنعت برق، جلسه هم اندیشی مهندسین برق با حضور اعضای دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی این رشته در دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در میبد برگزار گردید.

کد خبر: 980214013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ - ۳:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بمناسبت روز صنعت برق، جلسه هم اندیشی مهندسین برق با حضور اعضای دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی این رشته در دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در میبد برگزار گردید.

برگزاری جلسه هم اندیشی مهندسین برق در میبد

برگزاری جلسه هم اندیشی مهندسین برق در میبد

برگزاری جلسه هم اندیشی  مهندسین برق در میبد

مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی میبد بر ضرورت همکاری و فعالیت مهندسین برق در جهت بالا بردن کیفیت ساختمان ها و دقت در مباحث مقررات ملی ساختمان و بویژه مبحث سیزدهم تاکید نمود.
محمد حسین صباغی بیان داشت: هماهنگی امور طراحی و نظارتی فیمابین مهندسین برق و مکانیک و برگزاری کلاس آموزشی امور حقوقی، نظارتی و تغیرات مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.
در این نشست، بر پی‌گیری و اجرای سیستم ارت و نظارت و برنامه ریزی جهت بهبود کیفیت خدمات نظام مهندسی درتایید ارت و هم‌چنین ضرورت آموزش مجریان سنتی و بهبود تعرفه نظارت و طراحی برق تاکید گردید.

برگزاری جلسه هم اندیشی مهندسین برق در میبد

رعایت زمان قرار دادها و شرایط حقوقی پس از پایان قرارداد، بیمه تضمین کیفیت و نحوه برخورد با ساختمان هایی که در زمان صدور پایانکار از لحاظ فنی مورد تایید نمی باشد از دیگر مطالبی بود که در این نشست عنوان و بررسی شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۸
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0