رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل عنوان کرد

بالا بودن آمار ساختمان های ناکارآمد در استان اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، با ابراز نگرانی با بالا بودن تعداد ساختمان های ناکارآمد در استان، بر بازبینی ساختمانها تاکید کرد.

کد خبر: 6685 تاریخ انتشار: شنبه ۹ بهمن ۹۵ - ۷:۱۵ ق.ظ

براساس گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، سیدمحمد سیدهاشمی خبر از ناکارآمدی تعداد قابل توجهی از ساختمانهای استان اردبیل داد.بالا بودن آمار ساختمان های ناکارآمد در استان اردبیل

بالا بودن آمار ساختمان های ناکارآمد در استان اردبیل

بالا بودن آمار ساختمان های ناکارآمد در استان اردبیل

بالا بودن آمار ساختمان های ناکارآمد در استان اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل اظهار داشت: مبرهن است پیشگیری بهتر از درمان است و بر این اساس باید وضعیت بناهای بسیاری از نقاط قدیمی شهر اردبیل از لحاظ علمی بررسی شود.

این مقام عالی نظام مهندسی اردبیل با تاکید بر اهمیت حوادث در طول تاریخ، تصریح کرد: صرفا توجه به زیبایی در یک بنا درست نبوده و باید اصول فنی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: طی نشستی با دادستانی بررسی بازار سرای امام جمعه، دوز بازاری، سرای حاج یوسف و بازار لوله فروشان برای بازنگری در نقشه و طرح و در صورت لزوم تقویت سازه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل با تاکید مجدد بر آمادگی نظام مهندسی استان برای همکاری و تعامل با شرکت‌های دولتی و خصوصی خبر از بررسی تشکیل اکیپ مشترک راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان، ساختمان‌های ناکارآمد شهر اردبیل داد.

سیدهاشمی افزود: فرایند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری سبب تقویت ابنیه شهر می‌شود.

 

منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۵
1177 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0