مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها ریاست هیأت اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها

هشتمین دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران روز جمعه سیزدهم مهر ماه بمدت نه ساعت در نهایت صحت و دقت برگزار گردید. در این انتخابات  سی و چهار هزار و پانصد نفر حائز شرایط رای دهی بودند که از این تعداد بیش از هفت هزار نفر به پای صندوقهای رای آمدند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

کد خبر: 970714013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۹۷ - ۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، هشتمین دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران روز جمعه سیزدهم مهر ماه بمدت نه ساعت در نهایت صحت و دقت برگزار گردید. در این انتخابات  سی و چهار هزار و پانصد نفر حائز شرایط رای دهی بودند که از این تعداد بیش از هفت هزار نفر به پای صندوقهای رای آمدند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها

مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها

برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان  هدف اصلی هیأت اجرایی بوده است/ مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها

بخشنده اظهار داشت: هدف اصلی هیأت اجرایی انتخابات برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت گسترده مهندسان در این عرصه مهم صنفی و سرنوشت ساز بوده است.
وی با اشاره به اقدامات هیأت اجرایی در فرایند برگزاری انتخابات، ادامه داد: اقدامات این هیأت که از ۴ ماه پیش شروع شد و به برگزاری انتخابات ختم گردید توام با قانونمداری، عدالت محوری و امانت داری و صیانت از آرای اعضا بوده است.
وی ضمن قدردانی از حضور جامعه مهندسی در این انتخابات افزود: استان مازندران در قیاس با سایر استانها با مشارکت بیش از بیست درصد از اعضا دارای مشارکت خوبی بوده و حضور تک تک مهندسان را در این عرصه ارج مینهیم.
رییس ستاد اجرایی انتخابات تصریح کرد: تغییرات جوی، باد و طوفان و بارندگی شدید در روز انتخابات که از بعد از ظهر نیز شدت یافت در میزان مشارکت تاثیر گذار بود.
بخشنده با عنوان این که انتخابات بصورت تمام الکترونیکی برگزار گردید، گفت: در این انتخابات نود صندوق رای الکترونیکی در هجده حوزه اخذ رای قرار داشت که کلیه مراحل از احراز هویت تا شمارش آرا بصورت مکانیزه و با بالاترین ضریب امنیت صورت گرفت.
وی گفت: دویست نفر شامل اعضای هیأت اجرای، دستگاه نظارت، حراست، مسئولان و کاربران فنی در تمامی حوزه های اخذ رای، روند اجرای انتخابات تمام مکانیزه را بر عهده داشتند.
در این انتخابات چهل و پنج کاندیدا برای کسب پانزده کرسی اصلی و هفت کرسی علی البدل هیأت مدیره به رقابت پرداختند که در نهایت در رشته معماری: سودابه مهری با ۳۰۸۲ رای، مهران فرصت با ۲۵۷۸ رای، مصطفی خاوری نژاد با ۲۲۹۱ رای بعنوان اعضای اصلی و علی اکبرزاده قربانی با ۱۴۹۱ رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

مشارکت بالا در مازندران در مقایسه با سایر استانها

بخشنده گفت: عادل منصور کیایی با ۱۶۳۶ رای بعنوان عضو اصلی شهرسازی و محمود میثاقی با ۱۴۱۹ رای بعنوان عضو علی البدل شهرساز انتخاب شدند و در رشته عمران آقایان محسن قربانی با ۲۶۴۳ رای، سیدحمیدرضا مسیبی با ۲۵۶۷ رای، علی محمدنیا اطاقسرا با ۲۵۴۳ رای، تورج نائیج پور ۲۵۱۷ رای، حسین نعمتیان جلودار ۲۴۳۵ رای، جلال نوراله زاده زواردهی ۲۳۱۰ رای بعنوان اعضای اصلی و حمید سفیدگر بائی با ۲۲۹۲ رای بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات تصریح کرد: سیف اله علی نیا با ۲۶۷۳ رای بعنوان عضو اصلی و سیدمیراله حسینی با ۱۵۱۲ رای بعنوان عضو علی البدل مکانیک انتخاب شدند. در رشته برق: محمد فیروزیان با ۲۸۱۵ رای و احمدرضا گران با ۲۵۰۰ رای بعنوان اعضای اصلی و مهرداد اسمعیلی با ۱۵۸۱ رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. در رشته نقشه برداری: جواد مهجوریان نماری با ۲۴۹۳ رای بعنوان عضو اصلی و محسن اکبرزاده با ۲۰۱۴ رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی خاطر نشان کرد: در رشته ترافیک: فرشیدرضا حقیقی با ۲۸۲۱ رای بعنوان عضو اصلی و نادعلی رمضانپور با ۲۵۳۷ رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۷
980 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0