سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور: راه‌کارهاي افزايش کيفيت سازه‌ هاي طرح ملي مسکن

سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور: راه‌کارهاي افزايش کيفيت سازه‌ هاي طرح ملي مسکن

سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور: راه‌کارهاي افزايش کيفيت سازه‌ هاي طرح ملي مسکن ، را تشریح کرد. در نهضت ملی مسکن، نباید به دنبال تخفیف در تعرفه‌ های مهندسان ناظر نظام مهندسی باشند

کد خبر: 010421003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ تیر ۰۱ - ۷:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور: راه‌کارهاي افزايش کيفيت سازه‌ هاي طرح ملي مسکن ، را تشریح کرد. در نهضت ملی مسکن، نباید به دنبال تخفیف در تعرفه‌ های مهندسان ناظر نظام مهندسی باشند

سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور: راه‌کارهاي افزايش کيفيت سازه‌ هاي طرح ملي مسکن

 

سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور تشریح کرد؛
راه کارهاي افزايش کيفيت سازه‌هاي طرح ملي مسکن
حمزه شکیب اظهار داشت: در نهضت ملی مسکن، نباید به دنبال تخفیف در تعرفه‌ های مهندسان ناظر نظام مهندسی باشند.
وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن کار بزرگی است که در حال سرعت گرفتن است، گفت: ما در این زمینه ۲ انتظار جدی از تصمیم گیرندگان داریم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه ساخت و ساز در این رویداد بزرگ باید با رویکرد جدید به سمت کیفی‌سازی برود، گفت: طراحی باید طبق عملکرد انجام گردد و دیگر این چنین نباشد که در حوادث، تنها ستون و سقف باقی بماند و تیغه‌ها فرو بریزد.
شکیب ادامه داد: طراحی جدید به گونه‌ای است که در زلزله‌ های شدید همچون زلزله سرپل ذهاب تاسیسات حفظ شود و توقع داریم که در نهضت ملی مسکن، طراحی بر این اساس صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: در این نهضت باید از مهندسین سازمان نظام مهندسی انتظار داشته باشند که طراحی و نظارت را به درستی انجام دهند.
سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور با تأکید بر اینکه باید در نهضت ملی مسکن از مجری دارای صلاحیت استفاده شود و این استفاده واقعی باشد، افزود: در این زمینه نباید به دنبال تخفیف در تعرفه‌ های مهندسان ناظر باشند چرا که اگر این تخفیف‌ ها اعمال گردد، در کاهش کیفیت کار تاثیر خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: این مطالبات بارها در عناوین و فضاهای مختلف از سوی ما گفته شده که باید مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۰۱
294 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0