رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد

رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد

رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد ، کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات و هم‌چنین آموزش از دغدغه‌ها و رسالت‌های اصلی مجموعه نظام مهندسی کشور است

کد خبر: 020403003 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۰۲ - ۱۱:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد ، کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات و هم‌چنین آموزش از دغدغه‌ها و رسالت‌های اصلی مجموعه نظام مهندسی کشور است

رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد

رئیس نظام مهندسی ساختمان قزوین: آموزش کارگران و مهندسان به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ادامه داد: کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات و هم‌چنین آموزش از دغدغه‌ها و رسالت‌های اصلی مجموعه نظام مهندسی کشور است و بحث آموزش به اعضای سازمان و کارگران به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد.
محمد شعبانیان، رئیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در نخستین اجلاس روسای سازمان‌ های نظام مهندسی سراسر کشور که با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار گردید، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در رشته‌های هفت‌گانه خود بیش از ۱۱هزار عضود دارد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای تخصصی و مردم‌نهاد استان توانسته در ارائه خدمات تخصصی به مردم و تحقق اهداف خود دستاوردهای موثری داشته باشد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با همکاری مجموعه معاونت عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار محترم قزوین توانسته‌ مصوبات خوبی در هیات چهارنفره داشته باشد و جایگاه واقعی خود را بعد از هشت دوره کسب کند.
وی با اشاره به اینکه در هیات مدیره هشتم در خصوص مسائلی همانند کمیسیون‌ها، آموزش، امور سازمان و جایگاه هیات‌رئیسه تقسیم کار صورت گرفته است، تصریح کرد: در ۲ سال گذشته سه مرتبه افزایش تعرفه انجام شده است و هم‌چنین در مورد پروژه‌های صنعتی و مجریان، با توجه به اخذ مصوبه هیات چهار نفره استفاده از خدمات مجریان تا پایان کار اجرایی می گردد که ایجاد اشتغال و افزایش کیفیت ساختمان‌ها را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات و هم‌چنین آموزش، از دغدغه‌ها و رسالت‌های اصلی مجموعه نظام مهندسی کشور است، توضیح داد: بحث آموزش به اعضای سازمان و کارگران به صورت جدی پی‌گیری می‌گردد زیرا با آموزش درست می‌توانیم ساختمان‌هایی باکیفیت بالا را برای بهره‌برداران محترم کشور ایجاد کنیم.
وی گفت: کمیته آموزش و واحد آموزش نسبت به سال‌های گذشته فعال‌تر شده و باتوجه به اتمام بیماری کرونا نیز آموزش‌های حضوری افزایش قابل توجهی داشته است و برای افزایش کیفیت این آموزش‌ها از اساتید کشوری دعوت به عمل می‌آید.
شعبانیان تصریح کرد: در این مورد، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شد تا مهارت‌افزایی برای کارگران در مرحله اول انجام شود زیرا کارگران بازوی اجرایی مهندسین در اجرای پروژه‌ها هستند.
وی در مورپ شناسنامه فنی ساختمان، افزود: تمامی مشخصات کارگران و مهندسان ناظر در شناسنامه ساختمان باید ثبت گردد تا در صورت بروز مشکل بتوان از مسئولان مربوطه، آن مسئله را پی‌گیری کرد.
این همایش با موضوع بهینه‌سازی و بهره‌وری مصرف انرژی در ساختمان‌ها با حضور شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، فرهمند رئیس کمیسیون انرژی، استاندارد، مصالح و محیط زیست شورای مرکزی، بهروز محمد کاری، رئیس بخش انرژی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و جمعی از مهندسان ناظر و فعالان عرصه ساختمان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار گردید.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۰۲
94 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0