رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد ، توجه به مبلمان شهری، رعایت سرانه فضای سبز در ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز استان مد نظر قرار نمی‌گیرد

کد خبر: 020712007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر ۰۲ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد ، توجه به مبلمان شهری، رعایت سرانه فضای سبز در ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز استان مد نظر قرار نمی‌گیرد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام: سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد
سازه‌های غیرمجاز ایلام باید ساماندهی گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام خواستار ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر ایلام شد.
رسول مرادبیگی در دیدار با شهردار ایلام، گفت: توجه به مبلمان شهری، رعایت سرانه فضای سبز در ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز استان مد نظر قرار نمی‌گیرد.
مرادبیگی ادامه داد: همین مسئله بافت‌های شهری را نازیبا و ناهمگون و خدمات‌رسانی به این مناطق را نیز با مشکل روبرو کرده است.
وی گفت: اجرای نقشه‌های مصوب و حفظ زیبایی سیمای شهری با در نظر گرفتن سرانه فضای سبز و رعایت استانداردهای لازم در ساخت و سازها با همراهی شهرداری و سازمان نظام مهندسی مد نظر قرار گیرد.
شهردار ایلام نیز در این نشست با اشاره به تعامل و همکاری هدفمند شهرداری با سازمان نظام مهندسی، اظهار داشت: امیدوار هستیم این همکاری‌ها نتیجه مطلوب داشته و مانع جلوگیری حداکثری از ساخت و ساز غیرمجاز و تخلفات سازمانی گردد.
افشین مظفری تصریح کرد: ساختمان‌هایی که دارای مصوبه ماده ۵ هستند بعد از اجرایی شدن مصوبه، باید پروانه اصلی برای آنها صادر گردد.
در این نشست مقرر شد، به منظور جلوگیری از اتلاف هزینه، زمان و حذف روند کاغذی، نرم‌افزار و سروری توسط سازمان نظام مهندسی تهیه گردد که ناظرین گزارشات خود را بصورت الکترونیکی به شهرداری ارسال کنند.
هم‌چنین مقرر گردید تا زمان تهیه این نرم‌افزار به صورت کامل و جامع از نرم‌افزار موجود در شهرداری استفاده گردد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۰۲
215 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0