رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد ، در حال حاضر پنج هزار مهندس ساختمان در لرستان به صورت پروانه دار و رسمی فعالیت می کنند

کد خبر: 021209007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اسفند ۰۲ - ۹:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد ، در حال حاضر پنج هزار مهندس ساختمان در لرستان به صورت پروانه دار و رسمی فعالیت می کنند

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان: یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان:
یک میلیون مترمربع ساخت و ساز در لرستان انجام شد
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بیان کرد: یک میلیون متر مربع ساخت و ساز و طراحی امسال در این استان انجام شده است.
وحید امیری روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز مهندس گفت: در حال حاضر پنج هزار مهندس ساختمان در لرستان به صورت پروانه دار و رسمی فعالیت می کنند و هشت دفتر حقوقی، سی و هشت دفتر خدمات دهنده اجرا و ۳۶ آزمایشگاه بتن و جوش در استان فعال است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با اشاره به انجام بیست و دو هزار بازرسی در پروژه های گازرسانی لرستان طی سال جاری گفت: انتظار می رود طرح مجریان ذی صلاح در تمامی پروژه های ساخت و ساز اجرایی و درآمد مناسبی برای تمامی مهندسان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی یکی از بزرگ‌ترین سازمان های مردم نهاد است، گفت: بنا داریم تمامی گزارش های مرحله ای بین نظام مهندسی و شهرداری از طریق نرم افزار و با زیرساخت های الکترونیکی مدرن جهت تسهیل کار مهندسان و بالا بردن کیفیت پروژه های ساختمانی انجام گیرد هم‌چنین گواهی های مهندسان نیز از امسال به صورت الکترونیک صادر می گردد.
امیری گفت: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه کاغذبازی های اداری حذف، گزارشات به صورت الکترونیکی ذخیره و بانک اطلاعاتی جامعی در مورد آنها تهیه می شود رفت و آمدهای اداری کاهش می یابد و رویه عدالت محوری ایجاد خواهد شد.
امیری با اشاره به ایجاد تعاونی مسکن برای مهندسان استان تصریح کرد: بنا است با همکاری اداره کل راه و شهرسازی با اهدای زمین به خانواده ۹ هزار نفری مهندسان، این خانواده بزرگ استان صاحب مسکن شوند.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۲
127 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0