رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد ، باید از خود بپرسیم در بسیج چه کرده ایم، چه می‌خواستیم و به کجا رسیده ایم، تا گام های رو به جلو بهتر و بهتر در جامعه برداشته شود

کد خبر: 020907008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ آذر ۰۲ - ۴:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد ، باید از خود بپرسیم در بسیج چه کرده ایم، چه می‌خواستیم و به کجا رسیده ایم، تا گام های رو به جلو بهتر و بهتر در جامعه برداشته شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان: بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان در سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان عنوان کرد:
بسیج مهندسی باید حل کننده دغدغه های مردم باشد
مهدی حکیمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان هم‌زمان با ۵ آذر سال‌روز تشکیل بسیج در نشست مشترک هیات مدیره سازمان و رئیس جامعه و روسای کمیته های بسیج مهندسین استان، گفت:در بسیج مهندسین گامهای عملیاتی بیشتری برای همه ملت و مردم برداریم. بسیج بایدحل کننده دغدغه های مردم باشد و همه می توانند بسیجی باشند
وی ادامه داد: باید از خود بپرسیم در بسیج چه کرده ایم، چه می‌خواستیم و به کجا رسیده ایم، تا گام های رو به جلو بهتر و بهتر در جامعه برداشته شود. امیدواریم بسیج وارد نام هایی نشود که با ایده پیدایش آن منافت دارد. من بسیجی باید از خود انتظاراتی داشته باشیم، می بایست گام های مثبتی برداشته شود به ویژه در بسیج مهندسی می بایست گره از کار مردم باز کنیم.
دبیر کمیسیون روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های کشور گفت: بسیج می بایست به مانند روزهای اول تشکیل شدنش در اوایل انقلاب به معنای واقعی کلمه بسیجی وار اقدام کند و هم‌چنان در عرصه تلاش و سازندگی نقش آفرین باشد. به ویژه می بایست در بسیج مهندسین بتوانیم راه کارهای عملی و عملیاتی بدهیم تا حتی با برداشتن گام های کوچک به سمت عملیاتی سازی اقدامات بزرگ قدم برداریم.
عضو شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور اضافه کرد: امروز ضمن گرامیداشت این روز به دنبال وا کاوی در حوزه کاری خود هستیم .قطعا گام هایی به سمت جلو برداشته ایم اما باید بدانیم امام بزرگوار به عنوان معمار ایجاد بسیج اهداف بزرگی را داشتند و امروز باید ببینیم چه اقداماتی را برای تجلی بسیج به ویژه بسیج مهندسین برای رسیدن به حد اعلی باید انجام دهیم.
تشکیل جلسات تخصصی به جهت انجام اقدامات عملیاتی را باید در اولویت گام های اجرایی بیشتر قرار دهیم.
در ادامه جلسه علی اکبر شهابی نیا رئیس جامعه بسیج مهندسین استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۰۰۰ شهید استان ویاد کردن از شهدای امنیت، شهدای سلامت ،شهدای غزه و گرامی‌داشت ۵ آذر بیان داشتند: بسیج دریایی است که کار کردن در آن در شبانه روز وقت کم است.
وی گفت: دربیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم مهم ترین عبارتی که اولویت بندی شده و تکرار شده امید آفرینی است. بسیج هم باید در کنار همه مردم به امید آفرینی در بطن جامعه اقدام نماید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ادامه داد: شاکله بسیج در کل منطقه اثر گزار بوده و الگو پذیری در سطح منطقه به وضوح مشخص است.
وی گفت: می بایست مساءل در جامعه آسیب شناسی شود و بسیج برای حل آنها ورود کند.
وی هم‌چنان افزود: در راستای معرفی شهدای استان به ویژه شهدای مهندس در حال آمایش شهدا هستیم و به دنبال انتشاری کتابچه ای در این زمینه هستیم.
در خاتمه جلسه از تعدادی روسای کمیته های بسیج مهندسین استان توسط تقدیر گردید.
منبع: خبرآنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۰۲
152 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0