بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه

بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه

بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه ، صورت گرفت. خلف باغی، یکی از آسیب های این نمایشگاه را ادغام نمایشگاه گل و گیاه با نمایشگاه تخصصی کشاورزی دانست

کد خبر: 000310001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ خرداد ۰۰ - ۸:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه ، صورت گرفت. خلف باغی، یکی از آسیب های این نمایشگاه را ادغام نمایشگاه گل و گیاه با نمایشگاه تخصصی کشاورزی دانست

بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه

بازدید رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی یزد از نمایشگاه گل و گیاه
ششمین نمایشگاه گل و گیاه، نهاده های کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری در یزد برگزار گردید و رییس و معاونان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از این نمایشگاه بازدید کردند.
رییس و معاونان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از غرفه های ششمین نمایشگاه گل و گیاه، نهاده ها و ادوات کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری بازدید به عمل آوردند.
محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، بیان کرد: انتظار می رود که با توجه به ظرفیت و رتبه های کشاورزی و دامپروری و همچنین موقعیت خاص جغرافیایی استان، یزد به عنوان یکی از قطب های نمایشگاهی دامپروری و کشاورزی تبدیل شود.
خلف باغی، یکی از آسیب های این نمایشگاه را ادغام نمایشگاه گل و گیاه با نمایشگاه تخصصی کشاورزی دانست و گفت: نمایشگاه گل و گیاه چون بازدید کننده و مخاطب آن عامه مردم است نبایستی با نمایشگاه تخصصی کشاورزی که مخاطب آن بهره برداران و مجریان طرح های کشاورزی هستند ادغام باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و ابتکار عمل، استان یزد بتواند نمایشگاه تخصصی کشاورزی با حضور فعالین و سرشناسان کشوری در این عرصه برگزار کند.
در این نمایشگاه سی و دو شرکت از استان‌های یزد، تهران، مازندران، تبریز، کرمانشاه، قم، اصفهان، اراک، فارس، مشهد و کرمان آخرین محصولات و دستاورد‌های خود را در قالب ۳۲ غرفه به نمایش گذاشته اند.
شصت درصد این نمایشگاه که در فضایی به مساحت هزار و پانصد متر دایر است، به تجهیزات کشاورزی و بقیه مربوط به گل و گیاه اختصاص دارد.
انواع گل و گیاه و پوشش گلخانه ها، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گلخانه ها، پوشش استخر‌های ذخیره آب و پرورش ماهی، سیستم‌ های نوین آبیاری و ماشین آلات کشاورزی در حوزه کوددهی از محور‌های اصلی این نمایشگاه بشمار می‌آید.
این نمایشگاه تا هشتم خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در جاده کنارگذر نبش تقاطع یزد – کرکان – شیراز دائر بوده و پذیرای علاقه‌مندان است.
قرار است: در‌های نمایشگاه‌ های بین المللی استان با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بر روی عموم مردم باز باشد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۰۰
658 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0