حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت

حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت

حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت ، حضور یافت. کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به جایگاه واقعی خود برسند

کد خبر: 010813005 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ آبان ۰۱ - ۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت ، حضور یافت. کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به جایگاه واقعی خود برسند

حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت

حمزه شکسیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت

کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به جایگاه واقعی خود برسند/رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در همایش ماده بیست و هفت

حمزه شکیب در سومین همایش سراسری کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان ماده بیست و هفت در تبریز با اشاره به جایگاه سازمان نظام مهندسی در کشور تاکید کرد: در حال حاضر جامعه ششصد هزار نفری خانواده نظام مهندسی ساختمان کشور دارای جایگاه ویژه اجتماعی هستند ولی باید برخی رویکردها بازتعریف گردند.

وی گفت: رویکرد دستگاه های مختلف در تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان نیاز به بازنگری دارد در این بازنگری باید بازتعریفی از روابط بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و مجموعه هایی همچون وزارت کشور، شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی مد نظر قرار گیرد.

شکیب افزود: ما یک مهندس هستیم و آرامش را برای مردم فراهم می کنیم، در واقع کار ما یک هنر است که در قالب خلاقیتهایمان به ساختمان تبدیل کرده و آرامش را به خانواده ها به ارمغان می آوریم.

شکیب خطاب به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: لازم است درون خانواده سازمان انسجام داشته باشیم و هدفمان هم معرفی خلاقانه و در شان نظام مهندسی به جامعه است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی کشور شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه اصلاح بندهای قانونی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و گفت: جلسات متعددی با حضور اعضای کمیسیون عمران و شهرسازی مجلس شورای اسلامی برگزار شده است که خوشبختانه خروجیهای بسیار مهم و ارزشمندی داشته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه به موضوع ماده بیست و هفت قانون اشاره کرد و گفت: کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به جایگاه واقعی خود برسند.

شکیب در خاتمه گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پی‌گیری می کنیم موضوع آموزش است که در این راستا نیز سامانه یک‌پارچه ای طراحی و آماده ارایه به همکاران است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۰۱
235 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0