حمزه شکیب: صرف 45 درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن حمزه شکیب: صرف 45 درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن

حمزه شکیب: صرف ۴۵ درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن

حمزه شکیب: صرف 45 درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن ، و از این رو نظام مهندسی در این زمینه وظیفه سنگینی دارد. در حال حاضر نظام مهندسی در سی و یک استان کشور راه‌اندازی شده است

کد خبر: 001209027 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمزه شکیب: صرف ۴۵ درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن ، و از این رو نظام مهندسی در این زمینه وظیفه سنگینی دارد. در حال حاضر نظام مهندسی در سی و یک استان کشور راه‌اندازی شده است

حمزه شکیب: صرف ۴۵ درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن

حمزه شکیب: صرف 45 درصد از درامد هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد:
چهل و پنج درصد از درآمد هر خانوار ایرانی صرف مسکن می‌گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: چهل و پنج درصد از درآمد هر خانوار ایرانی صرف مسکن می‌ شود و از این رو نظام مهندسی در این زمینه وظیفه سنگینی دارد.
حمزه شکیب شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی روسای سازمانهای نظام مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه در طراحیهای ساختمان، مقررات ملی ساختمان در کشور پیشرفت ‌های خوبی را شاهد هستیم، تصریح کرد: سعی داریم با ارتقای دانش مهندسان در بخش نظارت نیز عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهیم.
شکیب با بیان اینکه در حال حاضر نظام مهندسی در سی و یک استان کشور راه‌اندازی شده است، ادامه داد: در این مراکز هیئت مدیره، بازرسی و رکن انتظامی فعالیت دارند.
وی با اشاره به عضویت که ششصد هزار نفر در این سازمان ادامه داد: هدف راه‌اندازی نظام مهندسی تولید ساختمان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه مهندس ساختمان تا پایان عمر ساختمان مسئولیت دارد، گفت: ۸ دوره از فعالیت این نظام گذشته و به شرایط خیلی خوبی رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان نظام مهندسی ساختمان به دنبال تبدیل شدن به مرجع علمی و حرفه‌ای است، افزود: آموزش‌ های نظام مهندسی ساختمان به مهندسان پس از ورود به حرفه می ‌تواند به ارتقای سازمان در همه ابعاد کمک قابل توجهی داشته باشد.
شکیب با اشاره به اینکه چهل و پنج درصد از درآمد هر خانوار ایرانی صرف مسکن می‌شود، اظهار داشت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در قبال این هزینه وظیفه سنگینی دارند تا حافظ سرمایه ‌های مردم بوده و طول عمر مفید و حفظ ساختمان‌ ها در برابر حوادث را فراهم کنند.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
253 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0