حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است

حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است

حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است ، آن چیزی که ما در یک سال گذشته بدست آوردیم صرفا حاصل انسجام و همدلی ما بوده است

کد خبر: 020724009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۰۲ - ۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است ، آن چیزی که ما در یک سال گذشته بدست آوردیم صرفا حاصل انسجام و همدلی ما بوده است

حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است

حمزه شکیب: بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است
بیمه مهندسان یکی از اولویت‌های مهم نظام مهندسی است
رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر حمایت از اعضای نظام بیان کرد: بیمه مهندسان را در اولویت کار خود قرار دادیم.
حمزه شکیب در سیصد و دوازدهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی، گفت: آن چیزی که ما در یک سال گذشته بدست آوردیم صرفا حاصل انسجام و همدلی ما بوده است و در مقایسه با دوره‌های گذشته نیز پیشرفت فوق‌العاده و کارنامه موفقی داشته‌ایم.
شکیب در ادامه با اشاره به حمایت ارگان‌های مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی از سازمان نظام مهندسی ساختمان، افزود: تکلیف ما فقط شورای مرکزی نیست و کل سازمان استان‌های دغدغه ما خواهند بود.
رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در برخی از استان‌ها انسجام و همدلی خوبی وجود دارد و درخواست بنده از هیات مدیره و اعضای شورای مرکزی این است که با هم کمک کنیم و همدلی و تعامل را ایجاد کنیم تا به پیشرفت‌های خوبی برسیم. وی ادامه داد: هدف ما حذف افزاد نخواهد بود و همه ما مانند هم فکر نمی‌کنیم و سلایق مختلفی وجود خواهد داشت که باید با تعامل و همدلی بین اعضا، همبستگی بین آن‌ها بیشتر شود.
شکیب با تاکید بر حمایت از اعضای نظام افزود: بیمه مهندسان را در اولویت کار خود قرار دادیم. هم‌چنین در بحث تعرفه‌ها در سال گذشته کار مهمی صورت گرفت و افزایش هفتادو شش درصدی تعرفه‌ها کار بزرگی بود که با تدبیر اعضا انجام گرفت.
رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان این نکته که ما دو مسیر را دنبال خواهیم کرد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امیدواریم در دی‌ماه شاهد ابلاغ مبانی قیمت‌گذاری باشیم
در ادامه مسعود افخمی، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز با اشاره به بند پ ماده ۲۹ آئین‌نامه اجرایی، ادامه داد: بحث تنظیم قرارداد‌ها از اختیارات هیات مدیره خواهد بود، اما این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که قبل از آن باید دستورالعمل مربوط به تغییرات لازم را نیز آماده کنیم.
وی افزود: قطعا این دستورالعمل باید به‌عنوان یک رکن مهم برای این قرارداد‌ها دیده شود، در غیر این‌صورت این قرارداد‌ها ضمانت اجرایی نخواهد داشت.
وی گفت: موضوع تمدید قرارداد‌ها نیز باید به‌صورت واضح و روشن برای استان‌ها مشخص شده و تشویقی برای تمدید قرارداد باشد.
در ادامه عباس عامری، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تشکر از هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به جهت میزبانی سیصدو دوازدهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در شورای نهم، بحث تعیین و تکلیف موارد قیمت‌گذاری خواهد بود و تغییر مبانی می‌تواند مهم‌ترین دستاورد ما بوده و این مسئله باید دغدغه تمام اعضای شورا نیز باشد.
عامری گفت: در سال گذشته دغدغه عدم نرخ واقعی ساختمان را داشتیم که این مسئله مطرح شد و همچنان هم پی‌گیر آن هستیم و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا زمان باقی‌مانده در سال ۱۴۰۲ را از دست نداده تا به نرخ واقعی ساختمان برسیم.
منبع: شهرآرا نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۰۲
118 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0