حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است

حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است

حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است ، درس آموزی از زلزله‌ها در مقاوم سازی ساختمان‌ها و اماکن مسکونی و تجاری بسیار اهمیت دارد

کد خبر: 020404002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۰۲ - ۵:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است ، درس آموزی از زلزله‌ها در مقاوم سازی ساختمان‌ها و اماکن مسکونی و تجاری بسیار اهمیت دارد

حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است

حمیدرضا شعبانی: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است
رئیس سازمان نظام مهندسی گیلان بیان کرد:
جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است
رئیس سازمان نظام مهندسی گیلان با اشاره به آسیب‌های وقوع زلزله در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی بیان کرد: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است.
حمیدرضا شعبانی صبح چهارشنبه در همایش طراحی بر مبنای عملکرد (مبانی و نیازها) به مناسبت سالروز زلزله منجیل و رودبار در سالن حکمت دانشگاه حکمت گیلان، گفت: درس آموزی از زلزله‌ها در مقاوم سازی ساختمان‌ها و اماکن مسکونی و تجاری بسیار اهمیت دارد.
شعبانی با اشاره به آسیب‌های وقوع زلزله در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی ادامه داد: زلزله‌ها، زندگی و روح و روان افراد را متزلزل می‌کند.
وی با بیان اینکه زلزله‌ها به شرایط اقتصادی، معیشتی و سیاسی جامعه تأثیرگذار است، اظهار داشت: آسیب‌های جسمی و روانی زلزله سال‌ها در بطن جامعه باقی می‌ماند.
وی با اشاره به نقش دانشگاهیان و فعالین آموزشی در تقویت زیرساخت‌ها، گفت: گریزی از پدیده طبیعی وجود ندارد اما می‌توان با مقاوم سازی ساختمان‌ها و علمی سازه‌ها از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی گیلان با اشاره به اثرات تشکیل سازمان نظام مهندسی در بهبود روند ساخت و سازها گفت: تشکیل سازمان نظام مهندسی و فعالیت جهادی مهندسان در کاهش آسیب پذیری در بروز حوادث مؤثر بوده است.
وی به تشریح آثار شکل گیری نظام مهندسی در ابعاد مختلف جامعه پرداخت و افزود: ارائه خدمات ارزشمند تأمین ایمنی، آسایش، سبک زندگی و آرامش در جامعه، با توجه به سازمان نظام مهندسی تحقق پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه ترویج رشته مهندسی در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: جامعه امروز نیازمند مهندسین سلامت محور، متخصص و متعهد است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۰۲
210 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0