مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان

نتایج آزمون نظام مهندسی تا اواخر بهارنودوشش اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به رقابت دو هزار و پانصد نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی بیان کرد: نتایج آزمون نظام مهندسی تا پایان فصل بهار سال نودوشش اعلام خواهد شد.

کد خبر: 9713 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ - ۱۱:۱۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به رقابت دو هزار و پانصد نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی بیان کرد: نتایج آزمون نظام مهندسی تا پایان فصل بهار سال نودوشش اعلام خواهد شد.نتایج آزمون نظام مهندسی همدان تا اواخر بهارنودشش

نتایج آزمون نظام مهندسی همدان تا اواخر بهارنودشش

نتایج آزمون نظام مهندسی همدان تا اواخر بهارنودشش

نتایج آزمون نظام مهندسی همدان تا اواخر بهارنودشش

فرهاد فرزانه در حاشیه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی استان همدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال دو هزار و پانصد نفر در رشته‌های مختلف معماری، عمران، برق، مکانیک و نقشه‌برداری طی روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه برقابت پرداختند.

فرزانه با بیان این که هریک از داوطلبان که نمره بالای پنجاه درصد کسب کنند، بحرفه مهندسی راه مییابند، ادامه داد: این افراد میتوانند طراحی و نظارت بر ساختمانهای بنا شده یا در حال بنا را برعهده بگیرند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر هشت هزار نفر مهندس در رشته‌های ۷‌گانه در همدان فعال هستند،تصریح کرد: بیش از پنجاه درصد این افراد پروانه اشتغال دریافت کرده‌اند و بقیه نیز برای وارد شدن به این حرفه باید در این آزمون نمره قبولی را بدست بیاورند.

مدیر کل راه و شهر سازی استان همدان با بیان این که این آزمون در تاریخهای اعلام شده در۲ حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و دانشگاه واحد ملایر برگزار گردید، خاطر نشان کرد: نتایج این آزمون تا پایان فصل بهار سال نودوشش اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: هم دلی و هم زبانی نظام مهندسی و مدیران دانشگاههای آزاد اسلامی ملایر و همدان و اداره‌کل راه و شهرسازی سبب شده است، داوطلبان در یک محیط مطلوب با یک دیگر برقابت بپردازند.

منبع: صبح رزن

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۵
1550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0