مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان ، برگزار گردید. در اين مسابقات ها و سه نفر از اعضاي سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپيد (سريع) و بليتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند

کد خبر: 010409010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ تیر ۰۱ - ۱:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان ، برگزار گردید. در اين مسابقات ها و سه نفر از اعضاي سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپيد (سريع) و بليتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند

مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان
مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان برگزار گردید
مسابقات شطرنج جام مهندسين گيلان اين سازمان با تلاش کميسيون رفاه و ورزش سازمان از چهارم تير تا ششم تير ماه ۱۴۰۱ در هيئت شطرنج يادگار امام رشت برگزار گردید. در اين مسابقات ها و سه نفر از اعضاي سازمان حاضر بودند و در ۲ بخش رپيد (سريع) و بليتس (برق آسا) با هم به رقابت پرداختند.
در بخش بليتس که سی شرکت کننده در نه دور به روش سوئيسي با هم بازي کردند، امين گرامي پور عنوان اول، محمد صادق مرزوقي عنوان دوم، عرفان آوخ عنوان سوم، ابراهيم دربندي عنوان چهارم را کسب کردند و رضا ديانتي بعنوان نفر برتر پيشکسوت بالاي پنجاه سال و مهندس حسين خميراني به عنوان نفر برتر ريتينگ زير ۱۴۰۰ انتخاب شدند.
در بخش رپيد اين مسابقات نيز چهل و سه شرکت کننده در هفت دور به روش سوئيسي با هم بازي کردند، عنوان نفر اول را عرفان آوخ، نفر دوم را مهندس احمد علي ابري، نفر سوم را امين گرامي پور، نفر چهارم را محمد صادق مرزوقي، نفر پنجم را رضا ديانتي و نفر ششم را محمد طبيبي کسب کردند.
در اين بخش سيد علي قريشي به عنوان نفر برتر بالاي پنجاه سال و مهندس حسين خميراني بعنوان نفر برتر ريتينگ زير ۱۵۰۰ انتخاب شدند.
در پايان روز سوم اين مسابقات مراسم اهداي جوايز با حضور بهزاد پارسا رئيس سازمان و تعدادي از اعضاي هيئت مديره برگزار گردید که به رسم يادبود لوح تقديري به مقامهاي برتر هر دو رشته اهدا گردید. هم چنين لوح اخلاق اين دوره از مسابقات به مهندس مجتبي نصر تعلق گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۰۱
283 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0