فعالیت ششصد و سی و یک شرکت فنی و مهندسی کشاورزی امین آقایی

قدمهای بزرگی برای زنده کردن دریاچه ارومیه برداشته شده است

ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی بیان کرد: این سازمان برای زنده کردن دریاچه ارومیه گام های بزرگی برداشته است.

کد خبر: 960428017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ - ۱:۴۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی بیان کرد: این سازمان برای زنده کردن دریاچه ارومیه گام های بزرگی برداشته است.قدمهای بزرگی برای زنده کردن دریاچه ارومیه

قدمهای بزرگی برای زنده کردن دریاچه ارومیه

سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی

قدمهای بزرگی برای زنده کردن دریاچه ارومیه

امین آقایی در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات نظام مهندسی کشاورزی از کاهش آمار جمعیت شاغل این سازمان از سی و پنج درصد به سی و دو درصد علی رغم برخورداری از پتانسیلهای ارزش مند در بخش کشاورزی و دام داری ابراز تأسف نمود و در ادامه بیان کرد: برای زنده کردن دریاچه ارومیه گام های بزرگی برداشته ایم.
آقایی در تشریح اهم فعالیتهای سازمان از صدور پروانه برای ششصد و سی و یک شرکت، هشتصد و هشتاد و هشت واحد دام پروری، هشتصد و شصت و پنج مرغ داری، سیصد پروانه برای ماهیان سردآبی و چهل پروانه برای ماهیان گرمابی، صد و هشت گلخانه و چندین طرح دیگر خبر داد و عنوان کرد: رویکرد نو و افزایش بهره وری یکی از اهداف سازمان در صدور این مجوزها می‌ باشد.
آقایی با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو باید نقش پایانه صادراتی گسترده را در کشور ایفا کند تصریح کرد: منطقه آزاد ماکو باید در بخشهای مختلف کشاورزی و پیرامون کشاورزی از رویکرد وارداتی خارج شده و ورود بعرصه تولید و صادرات شود.


وی با اشاره بوجود پتانسیل بزرگ کارشناسین متخصص در استان خاطر نشان کرد: یازده هزار و دویست کارشناس و دکترا در استان آماده ارائه اطلاعات تخصصی بر کشاورزان هستند و در این زمینه باید مسئولان ادارات هم کاری لازم را با این سازمان داشته باشند.
آقایی با اشاره به پروژه زنده کردن دریاچه ارومیه یاد اور شد: در این زمینه قدم های چشم گیری برداشته شده است.
منبع : جماران

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانرضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۶
1384 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0