تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی

تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی

تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی ، ابلاغ دستورالعمل یاد شده طبق پی‌گیری این سازمان محقق شد و انتظار می رود تحولی جدی در این ارتباط بدنبال داشته باشد

کد خبر: 991223003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ - ۸:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی ، ابلاغ دستورالعمل یاد شده طبق پی‌گیری این سازمان محقق شد و انتظار می رود تحولی جدی در این ارتباط بدنبال داشته باشد

تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی

تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان داشت:
تحول بزرگ با الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان کرد: ابلاغ دستورالعمل الزام به کارگیری مسوولان فنی در واحدهای فرآوری معدنی توسط وزارت صنعت، ورود خدمات مهندسی به این بخش از زنجیره ارزش مواد معدنی آغاز شد تا تحولی بزرگ را به دنبال داشته باشد.
«تقی نبئی» گفت: ابلاغ دستورالعمل یاد شده طبق پی‌گیری این سازمان محقق شد و انتظار می رود تحولی جدی در این ارتباط بدنبال داشته باشد.
وی اظهار داشت: پیاده شدن موضوع به کارگیری مسوولان فنی در واقع این مهم از مطالبات دیرینه سازمان نظام مهندسی معدن ایران حداقل در دهه گذشته بود که با تحقق آن دانش فنی بخش فرآوری مواد معدنی تقویت خواهد شد.
طبق برآورد های وزارت صنعت، ارزش تولیدات بخش معدن و صنایع معدنی کشور سالیانه بالغ بر بیست و دو میلیارد دلار است.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: تقویت دانش فنی در این بخش موحب افزایش بهره وری و در نتیجه افزایش تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این بخش خواهد شد.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار داشت: توسعه صنایع فرآوری، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده چند برابری و تولید ثروت و نیز اشتغال، موجبات تحریک تقاضا برای مواد معدنی را فراهم آورده و این خود باعث رونق فعالیتهای اکتشافی و استخراجی بالا دستی خواهد شد.
نبئی ادامه داد: بررسی ها نشان میدهد از علل اصلی خام فروشی مواد معدنی، نبود دانش فنی لازم برای فرآوری و نیز کمبود سرمایه گذاری در این بخش است که با اجرای الزام به کارگیری مسوولین فنی در این واحدها، این دو مقوله بطور قابل توجهی بر طرف میشود و دغدغه خام فروشی از بین خواهد رفت.
وی، شروع این طرح در یک ماه گذشته را بسیار موفق و امیدوار کننده توصیف کرد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۹۹
681 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0