از طرف مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی مطرح شد:

خبرهای خوش صندوق بیمه معدنی برای معدن کاران

مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی چند خبر خوش برای معدن کاران شامل افزایش پرداخت تسهیلات، کاهش فرایند بروکراسی و بخشودگی دیرکرد بدهیها را اعلام نمود.

کد خبر: 960324022 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ - ۴:۱۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی چند خبر خوش برای معدن کاران شامل افزایش پرداخت تسهیلات، کاهش فرایند بروکراسی و بخشودگی دیرکرد بدهیها را اعلام نمود.خبرهای خوش صندوق بیمه معدنی برای معدن کاران

خبرهای خوش صندوق بیمه معدنی برای معدن کاران

خبرهای خوش صندوق بیمه معدنی برای معدن کاران

خبرهای خوش صندوق بیمه معدنی برای معدن کاران

محمد رضا عربی مزرعه شاهی دراین مورد بیان کرد: طی ۳ ماه اخیر ارزش تسهیلات مصوب بانکی به معدن کاران و طرحهای معدنی به هشتصد میلیارد ریال رسیده است که در تاریخ فعالیتهای این صندوق بی سابقه بوده است.
عربی ادامه داد: طبق پیگیری های این صندوق و اخذ مصوبه های مربوطه از بانک های عامل در ۳ ماه گذشته با هم کاری بانکهای عامل حدود هشتصد میلیارد ریال تسهسلات برای پروژه های معدنی معرفی شده از طرف صندوق اختصاص یافته که در حال پرداخت است.
وی اذعان کرد: میزان صدور بیمه نامه بدلیل عدم هم کاری بانکها در سال نودوپنج کاهش یافته بود که با توجه به اقدامات صورت گرفته در ماههای پایانی سال قبل و بویژه اقدامات ۳ ماهه سال جاری، پیش بینی میشود میزان بیمه نامه های صادره سال جاری از رشد چند برابری برخوردار گردد.


مزرعه شاهی درمورد دومین خبر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی افزود: از ابتدای تیرماه (یک هفته دیگر)، تمام مراحل تشکیل و تکمیل پرونده های متقاضیان از طریق میزهای صندوق استان که با هم کاری و مشارکت سازمان نظام مهندسی و سازمانهای استان تشکیل شده صورت میگیرد و دیگر نیازی بحضور فعالان معدنی در دفتر مرکزی واقع در تهران نیست.
او این اقدام را در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه های ایشان،‌ کاهش فرایند بروکراسی و راحتی تشکیل پرونده برای بهره گیری از خدمات این صندوق صورت میگیرد.
وی سومین خبر این صندوق را به بخشودگی سود بدهیهای متقاضیان مرتبط دانست و عنوان کرد: در راستای مصوبه هیات مدیره این صندوق سود بدهیهای معوق متقاضیانی که بدلیل شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از آن ایجاد شده در صورتیکه تا پایان شهریورماه نسبت به پرداخت بدهیها و تعیین تکلیف آن ها اقدام کنند بخشیده میشود.
وی اذعان کرد: این اقدام با هدف کمک به معدن کارانی است که در شرایط رکود دچار مشکلات مالی شده اند .
به گفته مزرعه شاهی، گیرندگان تسهیلات که کماکان دارای بدهی معوقه به بانک هستند نیز میتوانند با مراجعه به بانک از امکان بخشش جرایم دیرکرد وام بانکی خود استفاده کنند که البته این موضوع طبق مصوبات بانک مربوطه و بانک مرکزی است.
مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های مدنی با اشاره به برنامه های صندوق در مورد استفاده از منابع صندوق توسعه ملی افزود: مذاکره با فروشندگان تجهیزات معدنی مبنی بر تامین مالی مستقیم برای فروش تجهیزات نیز مکاتبات و مذاکراتی صورت گرفته که در صورت نهایی شدن میتواند کمک قابل توجهی به تامین مالی بخش معدن باشد.
منبع: دنیای معدن

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۶
1224 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0