استان یزد میزبان دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن

آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن در یزد

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد آغاز به ‌کار کرد. در این نمایشگاه که 100 شرکت داخلی و خارجی شرکت دارند، انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش و ... در معرض دید عموم قرار گرفته است و از امروز به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

کد خبر: 5896 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ دی ۹۵ - ۵:۴۲ ب.ظ

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد آغاز به ‌کار کرد.آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن

آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن

آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی

آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، در این نمایشگاه که ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی شرکت دارند، انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیرزمینی و صنایع معدنی و نیز تجهیزات معدنی، ماشین‌آلات راهسازی، ماشین‌آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر دایر شده است.

استاندار یزد، رئیس مجمع نمایندگان استان، برخی نمایندگان مردم استان یزد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، مهدی کرباسیان را در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه همراهی می‌کردند.

این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

آغاز به‌ کار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۵
1090 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0