ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان

ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان

ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان ، با هدف پاسخ‌گویی به دغدغه های جامعه مهندسی گلستان انجام شد

کد خبر: 020527002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۰۲ - ۱۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان ، با هدف پاسخ‌گویی به دغدغه های جامعه مهندسی گلستان انجام شد

ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان

ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان
با هدف پاسخ‌گویی به دغدغه های جامعه مهندسی گلستان انجام شد؛
ملاقات عمومي مديرکل راه و شهرسازي با فعالان حوزه صنعت ساختمان گلستان
ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی با همراهی رئیس و هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان به منظور پاسخ‌گویی به جامعه مهندسین و رفع دغدغه های فعالان حوزه صنعت ساختمان استان برگزار گردید.
مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مورد گفت: راه و شهرسازی در راستای حمایت از جامعه مهندسین و ارتقاء جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان یاریگر این مجموعه و فعالان حوزه صنعت ساختمان است.
ملک، توسعه خدمات مهندسی را فراتر از منفعت مهندسین عنوان کرد و گفت: توسعه خدمات مهندسی می‌تواند برای آحاد جامعه منشأ برکات خیر باشد.
وی با اشاره به اینکه در این ملاقات با مهندسین گلستانی مباحث مربوط به نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری مورد بحث قرار گرفت، گفت: وزارت راه و شهرسازی با ابلاغ بسته های تشویقی ۱۹ بندی موجب تسهیل در ساخت و ساز در این مناطق می شود.
وی تصریح کرد: سازندگان می توانند با استفاده از این بسته های تشویقی در محلات هدف بازآفرینی موجب ارتقا کیفیت زندگی این مناطق شوند.
از دیگر موارد مطرح شده در ملاقات با جامعه مهندسی استان، سامانه سپامک و درخواست پیگیری رفع مشکلات مهندسین بود.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در این مورد افزود: الکترونیکی شدن خدمات سازمان جهت سهولت امور از مهمترین اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی است.
ملک اظهار داشت: این اداره کل از لحاظ صدور مجوز جزو استان های برتر در سطح کیفی سامانه سپامک و پاسخ‌گویی سریع به متقاضیان است.
حمایت از جامعه مهندسی با توجه به وضعیت جامعه نیز مورد تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه ملاقات عمومی بود.
وی با بیان اینکه مهندسین نیز مانند سایر اقشار جامعه با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: انتظار می رود سازمان نظام مهندسی در راستای حمایت از جامعه مهندسان و ارتقاء جایگاه این قشر همراه و یاریگر اداره کل راه و شهرسازی باشد.
وی این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انتظار می رود با تعامل بین اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، قدم‌های مثبتی برای جامعه مهندسی برداشته شود.
اجرایی شدن مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان، نقش نظام‌مهندسی در طرح ملی مسکن و رعایت تخفیف خدمات مهندسی در این حوزه، تشکیل کمیته مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای رفع مشکلات برخی از مهندسین نیز از موضوعاتی بود که در ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی با جامعه مهندسی استان مطرح گردید.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۰۲
199 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0