مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان ، با حضور پانصد و هفتاد نفر روز جمعه پانزدهم اردیبهشت در سنندج و سقز برگزار می گردد

کد خبر: 020215003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۰۲ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان ، با حضور پانصد و هفتاد نفر روز جمعه پانزدهم اردیبهشت در سنندج و سقز برگزار می گردد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد:
آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری در کردستان برگزار می گردد
مدیرکل راه وجود شهرسازی کردستان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسی طراحی معماری با حضور پانصد و هفتاد نفر روز جمعه پانزدهم اردیبهشت در سنندج و سقز برگزار می گردد.
جهانگیر الیاسی گفت: در اجرای آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه جاری توسط ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در این آزمون ۵۷۰ نفر شامل ۳۳۲ نفر آقا و ۲۳۸ نفر خانم بمنظور دریافت پروانه اشتغال به حرفه طراحی معماری ثبت نام کرده و در صورت کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: این آزمون در استان کردستان در دو حوزه شهر سنندج در محل دانشگاه کردستان و سقز در محل دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌ گردد.
وی ادامه داد: نتایج آزمون حدود دو ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۰۲
243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0