فوتسال جام رمضان

فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان دور دوم مرحله مقدماتی

در این رقابتها که در سالن امام خمینی (رحمته الله علیه) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، برگزار میشود، در بازی اول این مرحله از گروه اول، تیمهای 'جواهری عرب' و 'شهدای سنکروج' بمصاف هم رفتند که در پایان تیم سنکروج با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

کد خبر: 960313003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ خرداد ۹۶ - ۱۱:۰۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در این رقابتها که در سالن امام خمینی (رحمته الله علیه) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، برگزار میشود، در بازی اول این مرحله از گروه اول، تیمهای ‘جواهری عرب’ و ‘شهدای سنکروج’ بمصاف هم رفتند که در پایان تیم سنکروج با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان دور دوم مرحله مقدماتی

فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان دور دوم مرحله مقدماتی

فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان دور دوم مرحله مقدماتی

 

 

فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان دور دوم مرحله مقدماتی

در دومین بازی تیم ‘شهید مومن نودیجه’ موفق گردید با نتیجه چهار بر یک در برابر تیم ‘تاسیسات گل ها’ به برتری برسد.
با توجه بمغلوب شدن تیمهای ‘جواهری عرب’ و ‘تاسیسات گل ها’ در دیدارهای نخست خود، این دو تیم از مرحله مقدماتی حذف گردیدند و تیمهای ‘شهدای سنکروج’ و ‘شهید مومن نودیجه’ بمرحله یک هشتم نهائی این بازیها صعود نمودند.
در دور سوم مرحله مقدماتی تیمهای صعود کننده به دور بعد از این گروه باید برای مشخص شدن سرگروه بمصاف هم بروند و تیمهائی که از این گروه حذف شده اند، یک بازی تشریفاتی برگزار میکنند.
در مرحله اول دور مقدماتی این بازیها، که از یک شنبه هفته پیش شروع شده بود، شانزده دیدار برگزار گردید و نتایج زیر بدست آمد:
در شب نخست تیمهای ‘شهدای سنکروج’، ‘شهید مومن نودیجه’ و ‘مدافعین حرم’ بترتیب با نتایج سه بر دو، سه بر دو و چهار بر یک در مقابل تیمهای ‘تاسیسات گل ها’، جواهری عرب’ و ‘پروتئین احمدی’ ببرتری دست یافتند.
در دومین شب این رقابتها تیمهای ‘ده یاری مرکزی گرگان’، ‘آسانسور پیام پارسیان’ و ‘کارکنان دانشگاه علوم پزشکی’ نیز تیمهای ‘گروه معماری خانه آرمانی’، ‘سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان‘ و ‘صنایع سنگ آهو بم’ را با نتایج دو بر صفر، سه بر دو و سه بر یک شکست دادند.
در شب سوم این بازیها تیمهای ‘چشمه سرخو خلیل شهر’، ‘شهاب ایران مهر’ و ‘بسیج سیدمیران’ بترتیب با نتایج دو بر صفر، یک بر صفر و دو بر یک بازی را به تیمهای ‘فروشگاه ورزشی پرسپولیس’، ‘رستوران بازار (قرن بیست ویک)’ و ‘آب معدنی سقای مهر حسین آباد’ واگذار کردند.
در چهارمین شب این رقابتها در بازی نخست تیمهای ‘دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان’ و ‘تیپ دویست و سی شهید متاجی’ به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند و تیمهای ‘جوانان پابند’ و ‘شهدای زنگیان’ بترتیب تیمهای ‘کفش فواد’ و ‘درناب’ را با نتایج دو بر صفر و چهار بر یک مغلوب کردند.


در شب پنجم این رقابتها هم تیمهای ‘شهیدان حسینی’، ‘شهدای جلین’ و ‘سفره خانه مشکی’ بترتیب با نتایج سه بر صفر، چهار بر صفر و دو بر یک مقابل تیمهای ‘زبان کده سنجش آمل’، ‘شهدای قلعه محمود’ و ‘مرحوم حسینی’ به پیروزی دست یافتند.
هم چنین در آخرین دیدار از دور اول مرحله مقدماتی، یک بازی شب پیش برگزار گردید که تیم ‘مرزبانی’ با نتیجه پنج بر یک توانست تیم ‘رسانه ورزش’ را شکست دهد.
در رقابتهای فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، در مجموع سی و دو تیم حضور دارند که در ۸ گروه ۴ تیمی بصورت دوره ای با هم دیدار میکنند و تیمهای اول و دوم هر گروه بمرحله یک هشتم نهائی راه خواهند یافت.
این رقابتها امشب (شنبه) و فردا شب (یک شنبه) بمناسبت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب و قیام پانزده خرداد تعطیل خواهد بود و بازیها از ۲ شنبه شب با برگزاری ۳ دیدار پی گیری خواهد شد که مطابق برنامه تیمهای ‘رسانه ورزش’، ‘مدافعین حرم’ و ‘ده یاری مرکزی گرگان’ بترتیب بمصاف تیمهای ‘شهیدان حسینی’، ‘گروه معماری خانه آرمانی’ و ‘پروتئین احمدی’ قرار خواهند رفت.

منبع: جماران

 

گروه تلگرامی برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۶
1156 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0