تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها

تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها

تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها ، نظام مهندسی دلسوزانه برای استحکام ساختمانها فعالیت میکند

کد خبر: 000925004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آذر ۰۰ - ۱۱:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها ، نظام مهندسی دلسوزانه برای استحکام ساختمانها فعالیت میکند

تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها

تاکید امام جمعه آران و بیدگل بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد:
نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها افزایش یابد
امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر افزایش نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها، بیان کرد: هیچ اشکالی ندارد که مردم از سخت گیری مهندسین ناظر در ساخت و سازها دلخور شوند مهم این است که نظام مهندسی دلسوزانه برای استحکام ساختمانها فعالیت میکند.
حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، روز ۴ شنبه در دیدار رئیس و کارکنان نظام مهندسی آران و بیدگل با تاکید بر رعایت اصول مهندسی و ایمنی در ساخت و سازها، ادامه داد: نظام مهندسی در نظارت بر ساخت و سازها باید سخت گیر باشد.
امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: هیچ اشکالی ندارد که مردم از سخت گیری منهدسین ناظر در ساخت و سازها دلخور گردند، مهم این است که نظام مهندسی دلسوزانه برای سلامتی مردم و استحکام ساختمانها فعالیت می کند.
سلیمانی گفت: باید این فرهنگ و ذهنیت در مردم و حتی سایر نهادهای دولتی و خصوصی شکل بگیرد که کار نظارت و سخت گیری های نظام مهندسی به معنای مچ گیری نیست، بلکه در راستای اصلاح و اجرای قوانین و مقررات در ساختمان سازی است.
وی با عنوان اینکه نظام مهندسی بایستی مانع ساخت و سازهای غیرایمن باشد، تصریح کرد: مهندس ناظر نباید به توصیه مالک به علت نداشتن بودجه، در رعایت استحکام ساختمان کوتاهی کند، چرا که این کار شرعاً و قانوناً قابل قبول نیست.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۰۰
842 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0