تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان

تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان

تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان ، به مناسبت بزرگداشت روز معمار بصورت آنلاین تریبون آزاد در چهارم اردیبهشت و مراسم نقد نما و سیمای شهری معاصر یزد در هفتم اردیبهشت برگزار می شود

کد خبر: 000205005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان ، به مناسبت بزرگداشت روز معمار بصورت آنلاین تریبون آزاد در چهارم اردیبهشت و مراسم نقد نما و سیمای شهری معاصر یزد در هفتم اردیبهشت برگزار می شود

تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان

تریبون آزاد نظام مهندسی ساختمان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناسبت روز معمار برگزار می کند؛
چهارم اردیبهشت تریبون آزاد مجازی نظام مهندسی ساختمان یزد، هفتم اردیبهشت مراسم نقد نما و سیمای شهری معاصر یزد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت روز معمار بصورت آنلاین تریبون آزاد در چهارم اردیبهشت و مراسم نقد نما و سیمای شهری معاصر یزد در هفتم اردیبهشت برگزار کند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت روز معمار مراسم تریبون آزاد مهندسان معمار با موضوع “یک مسئله، یک راه حل” در روز شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ را برگزار کند.
این مراسم در دو بخش برگزار می شود. در بخش اول زحمتکش،‌ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، گزارشی از اقدامات سازمان در حوزه معماری و برنامه های در دست اقدام سازمان برای سال ۱۴۰۰ را ارائه می کنند.
پس از وی، فرهمند، ریاست انجمن صنفی، به بیان دغدغه ها و برنامه های انجمن، معرفی تعرفه پیشنهادی انجمن و روند کلی انجام رویداد ساختمان برتر یزد می پردازند.
در بخش دوم، پنج نفر از مهندسان معمار که از پیش اعلام آمادگی کرده اند به بیان مسئله ها و راه‌کارهای خود در مورد مسائل معماری استان می پردازند.
(جهت ثبت نام در تریبون آزاد به سامانه تیکتینگ سازمان واقع در سایت سازمان نشانی www.Yazdnezam.ir مراجعه فرمایید.)
۲- مراسم نقد نما و سیمای شهری معاصر یزد در روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ساعت ۱۷
در این جلسه، که با حضور معاونت محترم معماری و شهرسازی شهرداری یزد و تنی چند از مهندسان معمار از رده های مختلف برگزار می شود، در مورد بررسی چالشها و علت و معلولهای وضعیت فعلی نما و سیمای شهری در سطح شهر یزد پرداخته خواهد شد.
لذا از کلیه مهندسان معمار و افراد علاقمند به این موضوعات دعوت می گردد، از طریق لینک زیر در آپارات این برنامه ها را دنبال کنند:

https://www.aparat.com/yazdnezam.ir/live
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۰۰
394 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0