چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر نشست کمیته دایمی ساختمان برتر

چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر برگزار گردید

چهل و دومین نشست ساختمان برتر روز 3 شنبه بیست و هشتم شهریور نود و شش، با حضور اعضای کمیته دایمی ساختمان برتر، نماینده های معرفی شده شهرداری در این کمیته و آقایان شوشتری و سعید رضوی، نماینده های صنف سازنده های ساختمان شهر کرج، در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید

کد خبر: 960702010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مهر ۹۶ - ۷:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز چهل و دومین نشست ساختمان برتر روز ۳ شنبه بیست و هشتم شهریور نود و شش، با حضور اعضای کمیته دایمی ساختمان برتر، نماینده های معرفی شده شهرداری در این کمیته و آقایان شوشتری و سعید رضوی، نماینده های صنف سازنده های ساختمان شهر کرج، در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید.چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر

چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر

چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر

چهل و دومین نشست کمیته دایمی  ساختمان برتر برگزار گردید

در این نشست ابتدا دبیر کمیته مهندس داریوش خسروی بمعرفی و شرح عملکرد ۲ سال اخیر این کمیته پرداخت.
خسروی سپس برای میهمانان تصویری از اهداف و چشم انداز طرح انتخاب ساختمان های برتر در استان، ارایه کرد.
وی بیان کرد: ما در نشست های اخیر تصمیم گرفتیم از نمایندگان صنف سازندگان شهر دعوت به عمل بیاوریم تا با دیدگاههای ایشان و هم چنین بهره برداران بیش تر آشنا شویم و رایزنیها و عملکرد کمیته ساختمان برتر را کاملتر کنیم.
امیری از اعضای کمیته عنوان داشت: سالیانه در سه حوزه مربوطه، ساختمانهای برتر انتخاب میشوند.
امیری ادامه داد : بناهای برتر پس از طی روالهای معین که بر اساس موازین ” شیوه نامه انتخاب ساختمان برتر ” است معرفی می گردند.
وی افزود: سازندگان با هر ۲ جامعه ی بهره برداران و مهندسین در ارتباط هستند و با هم کاری دایمی با این کمیته میتوانند بیان کننده نقطه نظرات هر ۳ گروه سازندگان، مهندسین و بهره برداران باشند.
شوشتری از سازنده های پیشکسوت شهر کرج ضمن استقبال از این طرح اظهار کرد: بنظر من فقط در صورتی میان سازندگان شهر در مورد ارتقا کیفیت و معرفی ساختمان برتر توافق وجود خواهد داشت که شهرداری در این مورد ضمن حمایت کافی از سازندگان ساختمانهای برتر، ” سیستم کاری ” مشخصی را ، ضابطه مند و اجرایی کند. در ادامه حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

چهل و دومین نشست کمیته دایمی ساختمان برتر


دکتر روزبهانی از نماینده ای شهرداری کرج، در مورد مراحل اجرایی طرح ساختمان برتر، به بیان نظرات کارشناسی پرداخت.
حسن زاده از دیگر نمایندگان شهرداری هم ضمن بیان نظرات خود در مورد موضوع وفاق ضابطه مند مابین سازندگان تصریح کرد: شهرداری در این زمینه کاملا آماده ی همکاری با سازندگان و صنف مشاورین املاک است.
محاطی نماینده گروه مهندسین برق کمیته ، ضمن بیان راه حلها و نظرات تخصصی و نکات احتمالی پیش رو در فرآیندهای همکاری را مورد نقد قرار داد.
سعید رضوی دیگر نماینده سازندگان کرج، در پاسخ بیان کرد: نظر ما در مورد همکاری با این طرح کاملا مثبت است.
رضوی مطرح کرد: امیدوار هستیم که این سیستم به ساخت و ساز از بنا تا داخل ساختمان توجه ویژه نشان دهد و سبب تحول در ساخت و ساز شهر شود که این خدمتی ماندگار به نسلهای فعلی و آینده شهر خواهد بود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۶
1209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0