تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی

تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی

در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی، گزارش اقدامات سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها برای تشکیل کارگروه پایش اخلاق حرفه ای بررسی گردید.

کد خبر: 971218011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ - ۱۱:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی، گزارش اقدامات سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها برای تشکیل کارگروه پایش اخلاق حرفه ای بررسی گردید.

تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی

تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی

تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی  و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی

در این نشست، اعضای کمیسیون در مورد فعال کردن کارگروه‌های ترویج و پایش اخلاق حرفه ای استانها پیشنهادات خود را ارائه نمودند و نهایتاً موارد ذیل به تصویب کمیسیون رسید:
با توجه به این که نظام نامه نحوه تشکیل و اداره نشست های کارگروه پایش اخلاق حرفه ای استانها قبلا برای هیئت مدیره دوره هفتم سازمانهای استانها فرستاده شده و احتمالاً هیئت مدیره دوره جدید از نظام نامه و ضرورت تشکیل کارگروه بدرستی مطلع نیستند، از شورای مرکزی خواسته شد که پیرو نامه مذکور دوباره نظام نامه تشکیل کارگروه اخلاق حرفه ای ابلاغ و از سازمانهای استانها خواسته شود در ۲ ماه آینده وفق تبصره دو از ماده دو مکرر آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به تشکیل کارگروه ترویج و پایش اخلاق حرفه ای اقدام کنند.

تشکیل نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی

هم‌چنین از هیئت رئیسه شورای مرکزی تقاضا شد که کارگروههای نظارت و وحدت رویه استانها موظف به کنترل تشکیل کارگروههای مربوطه شوند.
طبق پیشنهادات این جلسه، با توجه به عدم برگزاری گردهمایی اخلاق حرفه ای در سال نود و هفت، از هیئت رئیسه شورای مرکزی درخواست می گردد مقدمات برگزاری گردهمایی کشوری اخلاق مهندسی در سال نود و هشت را تا قبل از برگزاری اجلاس هیئت عمومی فراهم کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۷
533 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0