مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد ریاست جهاد دانشگاهی استان زنجان بیان کرد:

مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد

ریاست جهاد دانشگاهی استان زنجان بیان کرد: با همکاری مجموعه مهرانه، سازمان نظام مهندسی و جهاد دانشگاهی و تعریف وظایف هر مجموعه استاندارد سازی مواد غذایی در زنجان انجام میگیرد.

کد خبر: 960829002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶ - ۷:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست جهاد دانشگاهی استان زنجان بیان کرد: با همکاری مجموعه مهرانه، سازمان نظام مهندسی و جهاد دانشگاهی و تعریف وظایف هر مجموعه استاندارد سازی مواد غذایی در زنجان انجام میگیرد.مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد

مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد

مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد

مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی  می گردد

مهدی عباسی در بازدید از کلینیک مهرانه گفت: بحث استاندارد غذای سالم یکی از مواردیست که در ایران هنوز آن گونه که باید و شاید کار نشده و این حق مردم است که غذای سالمی را مبتنی بر این موضوع مهم مصرف نمایند.
عباسی ادامه داد: طبق این اساس جهاد دانشگاهی ، با همکاری مجموعه مهرانه استاندارد سازی مواد غذایی فعالیتی را در این بخش شروع کرده که سرمایه گذاری کاری و اجرایی با این مجموعه است.
وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بحث علمی این برنامه را عهده دار و یک میلیارد تومان برای خرید دستگاه های مورد نیاز آن در نظر گرفته شده که تا به حال دو دستگاه به روز آن خریداری و نصب گردیده و یک دستگاه دیگر هم ماه آینده وارد خواهد شد.
عباسی عنوان کرد: با نصب این دستگاه ها که زنجان نخستین استانی خواهد بود میتواند که در حوزه استانداردها و حوزه آزمایشگاهی غذای سالم ورود جدی داشته باشد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر کشاورز به علت نا آگاهی و برخی ضعفهایی که وجود دارد برای تولید محصول خود از سم و یا کود بیش تری استفاه میکند و اگر بتوان توجیه کرد که از این ماده استفاده کم تری داشته و به روش های علمی و با قیمت مناسب تهیه کنند، تحقق این امر نتایج به بهتری دارد.

مواد غذایی در زنجان استاندارد سازی می گردد


رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خاطر نشان کرد: نقش جهاد دانشگاهی بازرسی و آزمایشگاهی لازم خواهد بود و همکاری مجموعه نتایجی را بهتری را در پی خواهد داشت.
به گفته وی، این برنامه با توجه به امضای تفاهم نامه ۳ جانبه میان مهرانه، جهاد دانشگاهی و نظام مهندسی کشاورزی زنجان انجام میگیرد.
مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت هجده هزار و نهصد مترمربع طراحی و ساخته شده و از این وسعت، دوازده هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیش گیری، تشخیصی و درمانی و هم چنین هزار و هشتصد مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال هشتاد و پنج تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال نود و سه شروع بکار کرده است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال آموزش الکترونیک در تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۶
1016 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0