دو هزار وهفتصد دانش آموخته کشاورزی در نظام مهندسی ساختمان استان ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، پی گیر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان

ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: بدنبال آن هستیم تا تکنولوژی جدید ساخت را در استان پیاده کنیم؛ گرچه تا به حال در این زمینه موفقیت چشم‌ گیری نداشته ‌ایم.

کد خبر: 960517004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ - ۶:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: بدنبال آن هستیم تا تکنولوژی جدید ساخت را در استان پیاده کنیم؛ گرچه تا به حال در این زمینه موفقیت چشم‌ گیری نداشته ‌ایم.پی گیر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان

پی گیر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان

پی گیر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان

پی گیر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان

علی اکبر رمضانی در اولین نمایشگاه مطبوعات گفت: برای دست یابی به این مهم، هم راهی و هم یاری رسانه‌ ها، آموزش ‌و پرورش و قطعه سازان ضروری است.
رمضانی هزینه ‌های استفاده از تکنولوژی جدید را بالاتر از حالت عادی و ساخت ساختمان با مصالح معمول دانست و اظهار داشت: گرچه استفاده از تکنولوژی جدید در ساخت ساختمان افزایش بیست الی سی درصدی قیمت تمام‌ شده را به دنبال دارد ولی این هزینه طی ۵ سال بازمیگردد.
او درمورد مصالح مورد استفاده در ساختمانها ادامه داد: از استفاده مصالح نا مرغوب در ساختمانها جلوگیری و حتی از ورود آنها به استان هم جلوگیری میکنیم.
وی درخصوص تخریبهای زلزله بیست و سوم اردی بهشت هم افزود: در این زلزله تخریب تیغه ‌ای داشتیم ولی به سازه‌های شهری آسیبی نرسید و خوشبختانه از این آزمون سربلند بیرون آمدیم.
وضعیت استحکام ساختمانهای استان مطلوب است ولی با این‌ حال برای جلوگیری از تخریب مجدد تیغه ‌ها نیز بخش نامه‌ ای با کمک وزارت راه و شهرسازی و دانشگاههای استان درزمینهٔ اجرای میان قابها تنظیم و بدفاتر مهندسی ابلاغ کرده‌ایم.
هشتاد و دو درصد سازههای استان بتنی‌اند


وی با اشاره به این که طی چهار ماه اخیر صد و هشتاد هزار مترمربع نقشه در استان تائید شده است، عنوان کرد: در هشتاد و دو درصد این نقشه، سازه‌های بتنی استفاده‌ شده است و آمارها نشان از این دارند که مردم استان تمایل کم تری به استفاده از سازههای فلزی دارند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان شمالی با تاکید بر این که نظام‌ مهندسی استان سه هزار و هشتصد عضو دارد مطرح کرد: پنجاه و دو درصد مهندسین استان جوان و دارای گرید(درجه) ۳ هستند و این ‌یک فرصت برای استان بشمار می‌آید.
وی در خاتمه از برپایی این نمایش گاه اظهار خرسندی کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاهها امری ضروری و نماد توسعه فرهنگی جامعه است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۶
1616 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0