در پاسخ به شایعات مطروحه

تشریح تغییرات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

به گزارش سایت اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، این روابط عمومی پاسخی به تغییرات مدیریتی مطروحه داد.

کد خبر: 6769 تاریخ انتشار: شنبه ۹ بهمن ۹۵ - ۴:۱۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، این روابط عمومی پاسخی به تغییرات مدیریتی مطروحه داد.تشریح تغییرات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

تشریح تغییرات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

تشریح تغییرات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

تشریح تغییرات در نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

این روابط عمومی تصریح کرد: درج خبری دربا عنوان تغییرات پی در پی در نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در تاریخ ۹۹ بهمن ماه ۱۳۹۵ دریکی از روزنامه ها؛ غیرمستند و نحوه نگارش و اسامی در شان این نهاد نمی باشد.

این جوابیه ادامه می دهد: پس از انتخابات سراسری هیات مدیره در سال ۱۳۹۴۴ و با توجه به عدم کاندیداتوری مهندس ‘محمد رضا رئیسی’ برای دوره بعد و به دلیل اتمام زمان ریاست ایشان، در انتخابات انجام شده در هیات مدیره جدید، مهندس ‘علی سیفی’ به جای وی به مدت یک سال ریاست سازمان را عهده دار شد.


این جوابیه می افزاید: با پایان یافتن دوره یکساله و عدم کاندیداتوری مجدد مهندس سیفی و با توجه به انتخابات درونی هیات مدیره، مهندس مجید توتونچی برای دوره یک ساله دوم به سمت ریاست سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی انتخاب شد و در هفته گذشته به دلایل شخصی استعفا داد.
در این جوابیه آمده است: پس از استعفای مهندس سیفی، طبق قانون و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده انتخاب ریاست سازمان به اولین جلسه هیات مدیره موکول شد.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۵
1227 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0