پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان

پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان

پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان ، صورت گرفت. در این جلسه، اطلاعات و مستندات موجود درباره‌ی هر یک از املاک در شهرستان‌ های فوق‌الذکر مورد بررسی قرار گرفت

کد خبر: 000927017 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۰۰ - ۹:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان ، صورت گرفت. در این جلسه، اطلاعات و مستندات موجود درباره‌ی هر یک از املاک در شهرستان‌ های فوق‌الذکر مورد بررسی قرار گرفت

پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان

پی‌گیری وضعیت ساختمان‌ های دفاتر نمایندگی در کارگروه املاک و مستغلات سازمان
جلسه کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه بیستم آذرماه با محوریت بررسی وضعیت زمین و ساختمان دفاتر نمایندگی رامسر، قائمشهر، نوشهر و چالوس با ریاست دکتر گوران و حضور فرزاد، اسماعیلی، اکبری مجد، سالارگرنا، محمودی و یحیی آبادی برگزار گردید.
در این جلسه، اطلاعات و مستندات موجود درباره‌ی هر یک از املاک در شهرستان‌ های فوق‌الذکر مورد بررسی قرار گرفته و با دسته‌بندی به صورت ذیل جهت اطلاع عموم اعضا، اعلام گردید:
۱. ملک سازمان در شهرستان رامسر دارای کاربری تجاری-مسکونی (همکف تجاری و سه طبقه بالای همکف مسکونی) است که عرصه اولیه آن ۳۹۴ متر مربع بوده و بعد از تعرض به ۳۲۶ متر مربع کاهش پیدا کرده است. ملک مذکور سند شش‌دانگ ثبتی دارد.
۲. در شهرستان نوشهر، سازمان مالکیت دو ملک را در اختیار دارد. نخست یک واحد آپارتمانی در طبقه سوم به مساحت ۱۴۶/۹ متر مربع و دیگری یک قطعه زمین به مساحت چهارصد و هشتاد متر مربع دارای سند تگ‌برگ شش‌دانگ و جمعا به مساحت ۱۰۳۰ متر مربع پروانه ساختمانی اخذ شده است.
۳. در شهرستان قائمشهر، وضعیت مالکیت سازمان به این قرار است: اول، زمینی به مساحت ۲۴۸۰/۷ متر مربع دارای سند تگ‌برگ شش‌دانگ با فرم ضوابط. دوم، مالکیت شش‌دانگ یک واحد آپارتمانی به مساحت ۱۹۸/۸۸ متر مربع. در این مورد، انتقال به نام سازمان انجام نشده است که نیاز به پی‌گیری دارد.
۴. در شهرستان چالوس، سازمان دارای یک قطعه زمین به مساحت ۳۷۵/۶۴ متر مربع است که بعد از تعریض سیصد و سی و یک متر مربع، یک باب ساختمان ویلایی کلنگی با سند شش‌دانگ به نام سازمان ثبت شد. سند ثبتی فرم ضوابط نقشه با چهار سقف (۳ طبقه) به مساحت ۸۸۰/۳ متر مربع صادر شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۰۰
496 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0