رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار

رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار

رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار ، طی روزهای 4 شنبه، 5 شنبه و جمعه این هفته به میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار صورت می گیرد

کد خبر: 000512001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار ، طی روزهای ۴ شنبه، ۵ شنبه و جمعه این هفته به میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار صورت می گیرد

رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار

رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی در چابهار
آزمون نظام مهندسی در دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار می ‌گردد
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار از رقابت پانصد و پنجاه و دو داوطلب ورود به حرفه نظام مهندسی طی روزهای ۴ شنبه، ۵ شنبه و جمعه این هفته به میزبانی دانشگاه بین‌المللی چابهار خبر داد و تصریح کرد: این آزمون برای نخستین‌بار در شهرستان چابهار برگزار می ‌گردد.
ناصر آبروِش ادامه داد: بنا به درخواست سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون بطور هم زمان در سراسر کشور برگزار می ‌گردد.
آبروش با عنوان این که دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار همواره در برگزاری آزمون‌ های مختلف سازمان سنجش آموزش کشور همکاری و همراهی لازم را داشته است، ادامه داد: برای برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان (مردادماه۱۴۰۰) نیز تمامی دستورالعمل ‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا رعایت خواهد شد و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با عنوان این که این آزمون طی روزهای ۱۴،۱۳و ۱۵ مردادماه جاری برگزار می گردد، اظهار داشت: روز ۴ شنبه سیزدهم مردادماه، دویست و بیست و هشت داوطلب در آزمون تستی شرکت خواهند کرد که از این تعداد صد و هشتاد و پنج نفر مرد و چهل و سه داوطب زن هستند.
آبروش افزود: روز پنج‌شنبه چهاردهم مردادماه هم دویست و سیزده داوطلب اعم از صد و شصت و نه داوطلب مرد و چهل و چهار داوطلب زن در این آزمون شرکت خواهند کرد.
وی با عنوان اینکه آزمون روز جمعه پانزدهم مردادماه در دو مرحله برگزار می‌گردد، افزود: مرحله نخست بصورت تستی بوده و بین پنجاه و نه داوطلب مرد و چهار داوطلب زن برگزار می گردد و بخش بعدی این آزمون که طراحی است بصورت صبح و عصر بین سی و هشت داوطلب مرد و ده داوطلب زن برگزار خواهد شد.
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: درواقع، صبحِ روز جمعه تعداد چهل و هشت داوطلب در رشته «طراحی معماری» طی مدت‌زمان ۸ ساعت (از ساعت ۹ صبح تا پنج بعدازظهر) با هم به رقابت خواهند پرداخت. برای این داوطلبان میزِ طراحی مناسب در نظر گرفته شده است.
داوطلبان می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مرداد ۰۰
428 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0