کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا

کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا

کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا ،است که با تلاش سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بالغ بر 2 ميليارد و 800 ميليون ريال براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا هزينه شد

کد خبر: 990121003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۹۹ - ۵:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا ،است که با تلاش سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بالغ بر ۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا هزينه شد

کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا

کمک مالی سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا

با تلاش سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بالغ بر ۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال براي پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا هزينه شد

ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان با بیان اين که استان گيلان از کانون هاي اوليه شيوع کرونا بود به اقدامات سازمان در راستاي وظايف اجتماعي آن براي مقابله و پيش گيري از شيوع ويروس کرونا اشاره کرد: سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان در روزهاي اول شيوع اين بيماري بمنظور حفظ سلامت پرسنل، مهندسان و مراجعان محترم، اقدام به تهيه تجهيزات بهداشتي در مرکز استان و کليه دفاتر نمايندگي کرد. هم چنين کاهش ساعت اداري و دور کاري را با تصميم هيات مديره و بنا به ابلاغ رییس سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور و استانداري گيلان در دستور کار قرار داد.

قاسمیان با عنوان اين که با توجه به شرايط بحراني حاکم، اعضاي هيات مديره جلسات متعددي اعم از حضوري و مجازي برگزار ميکردند تا در مورد اقدامات ستاد ويژه مقابله با ويروس کرونا تصميمگيري کنند، در تشريح اين اقدامات گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان با اعلام شماره حساب اختصاصي به نام سازمان نسبت به جمع آوري کمک هاي نقدي اعضاي محترم و سازندگان ارجمند حوزه صنعت ساختمان جهت برطرف کردن نيازهاي بهداشتي ضروري کادر درمان اقدام نمود.

وی ضمن اشاره به کمک نقدي ۳۰۰ ميليون ريالي سازمان به مجمع خيرين سلامت و تخصيص حق الجلسات يک ماهه هيات مديره براي کمک به مدافعان سلامت از ايثارگري و فداکاري هاي کادر درماني قدرداني کرد و افزود: تا به حال، بیست دستگاه سم پاش جهت گندزدايي محيط با هماهنگي دانشگاه علوم پزشکي گيلان توسط سازمان تهيه و در اختيار معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي قرار گرفته است. هم چنين بالغ بر دو هزار و پانصد دست لباس يکسره ايزوله ضد ويروس و پانصد و پنجاه، گان خريداري و در بيمارستان ها و مراکز درماني شهرستان هاي سطح استان توزيع شده است.

وی، ضمن تشکر از کسانيکه کمک هاي نقدي خود را به حساب سازمان واريز نمودند، از کلیه افرادي که در تهيه و توزيع اقلام بهداشتي نيز مشارکت داشتند سپاسگزاري کرد.
رئيس سازمان ضمن اشاره به اين که ارزش ريالي کمک هاي سازمان و اعضا از طريق شماره حساب اعلام شده از طرف سازمان براي جمع آوري کمک هاي نقدي، مجموعا بالغ بر ۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون ريال است، ادامه داد: علاوه بر مبلغ فوق اعضاي سازمان بصورت جداگانه در رشت و ساير شهرستان هاي استان در قالب گروه هاي مردمي و ستادي نيز مبادرت به تهيه اقلام مورد نياز کادر درماني نمودند که لازم ميدانم از آنها در انجام اين امر خداپسندانه تشکر و قدرداني کنم.
قاسمیان در اظهارات خود بیان داشت: براي رفاه حال اعضاي سازمان و سروسامان دادن به امور جاري، سيستم خدمات الکترونيکي و غيرحضوري راه اندازي گردید تا کارهاي ضروري مراجعان توسط نيروهاي کشيک در روزهاي تعطيلي سازمان انجام گردد.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان در ادامه تصریح کرد: در صورت باز شدن سازمان تمهيداتي نظير دورکاري و ميزخدمت که در اسفند ماه سال گذشته در دفتر نمايندگي رشت شروع بکار کرده بود در دستور کار قرار دارد.
وی، سپس به بيان محتواهاي آموزشي که از طريق سايت سازمان و فضاهاي مجازي منتشر شد پرداخت و هم چنين در مورد اطلاع رساني در مورد وبينارهاي تخصصي در ايام خود قرنطينگي اعضا صحبت کرد.

وی، براي رفع نگراني اعضاي سازمان در اين شرايط از رايزني با بانک هاي طرف قرارداد و مساعدت برخي از آن ها براي تعويق ۳ ماه اقساط تسهيلات دريافتي مهندسان خبر داد.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان در مورد دغدغه اعضاي سازمان براي تعطيلي کارگاه هاي ساختماني نيز به مکاتبات صورت گرفته با استانداري و رياست شوراي مرکزي و ارائه پيشنهاد تعطيلي کارگاه هاي خصوصي از طرف سازمان اشاره کرد.

قاسمیان در خاتمه، ضمن آرزوي سالي سرشار از سلامتي براي اعضاي سازمان و خانواده هاي آنها و نيز عافيت و تندرستي براي مدافعان سلامت خواستار رعايت اصول بهداشتي و اجتناب از رفت و آمدهاي غيرضروري شد تا با توکل بر خداوند متعال هر چه سريع تر اين ويروس ريشه کن گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ فروردین ۹۹
426 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0