مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی

مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی

مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی ، صورت گرفت. فرآیند انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از اردیبهشت ماه امسال شروع شد

کد خبر: 000817001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ - ۹:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی ، صورت گرفت. فرآیند انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از اردیبهشت ماه امسال شروع شد

مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی

مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی
معاون راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛
مشارکت پنجاه و هشت درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مشارکت جامعه مهندسان در نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل پنحاه و هشت درصد گزارش شده است.
شهرام باباخانی ظهر شنبه در مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان داشت: فرآیند انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از اردیبهشت ماه امسال شروع شد و با تشکیل هیئت اجرایی و نظارت تلاش گردید، مراحل ثبت‌نام و برگزاری انتخابات در ماه ‌های اخیر به انجام برسد.
باباخانی گفت: تفاوت امسال انتخابات با دوره‌ های قبل برگزاری آن به شکل الکترونیکی و غیرحضوری بود که با توجه به شرایط کرونایی سعی کردیم برای نخستین بار این تجربه را در استان به انجام برسانیم تا انتخابات با روند مطلوب و به دور از حاشیه با نظم و امنیت کامل برگزار گردد.
وی افزود: در دوره گذشته اعضای جامعه مهندسانی که واجد شرایط برای رأی دادن بودند، بیش از ده هزار نفر بوده که در این دوره از انتخابات تعداد اعضای جامعه مهندسان به یازده هزار و پانصد نفر رسید.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در سال نود و هفت که شاهد برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بودیم، میزان مشارکت سی و شش درصد بود و سه هزار و هشتصد و هفده نفر از جامعه مهندسان در انتخابات شرکت کرده بودند که در این دوره این میزان افزایش یافت.
باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دوره نهم بیش از شش هزار و هفتصد نفر از مهندسان استان در انتخابات مشارکت کردند که میزان مشارکت به پنجاه و هشت درصد رسید.
وی گفت: ما امروز در حالی اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره را تقدیم آنها می‌کنیم که نظام مهندسی ساختمان با شرایط حساس در کمک و یاری به راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌ های عظیم مسکن روبه‌رو شده و قطعاً از ظرفیت جامعه مهندسان در حوزه‌های طراحی، اجرا و نظارت بیشتر استفاده خواهیم کرد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با تکریم از اعضای قبلی هیئت مدیره در فعالیت سه ساله گفت: نظام مهندسی بازی فنی کشور و استان است و همکاران ما همیشه در فرآیند تهیه نقشه، نظارت و اجرای پروژه‌ها یاریگر راه و شهرسازی استان و سایر مجموعه ‌های عمرانی و زیربنایی بودند و قطعاً کار فنی و تخصصی آنها نتیجه و ثمره مطلوب بهمراه داشته است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل نیز به فعالیت سه ساله دوره هشتم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود: ما در این دوره فعالیت‌ های مختلفی را با محوریت شفافیت، گستردگی اجرای نظام ارجاع در حوزه نظارت و هم‌چنین توسعه بیمه تأمین اجتماعی مهندسان را شاهد بودیم که همه این کارها با تلاش سه ساله اعضای هیئت مدیره در دوره هشتم به انجام رسید.
انوری در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: در این سه سال تلاش گردید تا نظام جامع الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان راه‌اندازی گردد تا بدون مراجعه خدمات جامعه مهندسان ارائه شده و فعالیت‌ها در این بخش سر و سامان پیدا کند.
انوری توجه به اعضای جامعه مهندسان در شهرستان ‌ها، قانون‌مداری و حفظ استقلال این سازمان را از دیگر فعالیت ‌های هیئت مدیره دوره هشتم برشمرد و گفت: همه این اقدامات در جهت ارتقا کیفیت ساخت و ساز انجام شده و تلاش ما بر این است تا ابهامات بخش‌نامه‌ تعارض و منافع برطرف شده و به نوعی شبهات در این حوزه رفع گردد.
وی تصریح کرد: تاکنون بخش‌نامه‌ جدید برای ما ابلاغ نشده و این ابهاماتی را در اجرایی شدن قانون جدید به وجود آورده که امیدوار هستیم با پی‌گیری مسئولان امر ابهامات رفع و فعالیت ‌های مناسبی را در حوزه جامعه نظام مهندسی به ویژه ارتقا کیفی ساخت و سازها شاهد باشیم.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۰۰
324 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0